Gå til innhold

Bedre ved meniskoperasjon når også slitsje?

Anbefalte innlegg

Begynte utredning av mitt venstre kne i 2005, med tanke på meniskskader. Dette ble bekreftet med MR, såvidt jeg forstod, men også slitasje i tillegg. Etter det har det ikke vært noe tiltak rettet mot menisken alene. Det ble forklart meg at mine alternativer var å få satt inn protese (betenkelig av flere grunner), eller avvente. Vanlig meniskoperasjon ble ikke nevnt som alternativ i det hele tatt.

Men en vanlig, enkel meniskoperasjon virker logisk, utfra tanken at menisken er den delen av skadene som det finnes en relativt enkel operasjon for.

Hører gjerne erfaringer fra de som har fått operert en skadet menisk, og som har slitasje i tillegg. Legen nekter meg ikke en henvisning, men advarer meg at mange blir ikke bedre. Jeg vil gjerne vite HVOR mange.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...