xyzaa Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Begynte utredning av mitt venstre kne i 2005, med tanke på meniskskader. Dette ble bekreftet med MR, såvidt jeg forstod, men også slitasje i tillegg. Etter det har det ikke vært noe tiltak rettet mot menisken alene. Det ble forklart meg at mine alternativer var å få satt inn protese (betenkelig av flere grunner), eller avvente. Vanlig meniskoperasjon ble ikke nevnt som alternativ i det hele tatt. Men en vanlig, enkel meniskoperasjon virker logisk, utfra tanken at menisken er den delen av skadene som det finnes en relativt enkel operasjon for. Hører gjerne erfaringer fra de som har fått operert en skadet menisk, og som har slitasje i tillegg. Legen nekter meg ikke en henvisning, men advarer meg at mange blir ikke bedre. Jeg vil gjerne vite HVOR mange. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285069-bedre-ved-meniskoperasjon-n%C3%A5r-ogs%C3%A5-slitsje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.