Gå til innhold

masse mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en person som har blødd tilsvarende ca 4 mnd. Og igår fikk hun svimmelhet, problemer med pusten og verk i venstre side av hals og arm. Hun ble rushet til legen og han sa hu hadde anemi. Er det noen der ute som har hatt dette? Og hva skyldes det? Hva kan vi gjøre for å stoppe det/ gjøre ting bedre osv osv er helt ute av meg av bekymring... Please tips?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Går hun på noen form for p-piller, som kan redusere mensblødningene?

Jeg blør noe sinnsykt når jeg ikke bruker p-piller, mens blødningene er relativt små, med p-piller. I tilleg bruker jeg p-piller hvor jeg ikke trenger og ha mens hver måned.

Har hun blitt sjekket for jernmangel? Ved store blødninger mister man jern, og trenger gjerne tilskudd av dette. Jernmangel blir man veldig slapp og uopplagt av.

Ett par linker:

http://lommelegen.no/php/art.php?id=321300

http://lommelegen.no/php/art.php?id=321807

Skrevet

Oi hjelp, nå ble jeg litt redd selv!

Har hatt blødninger mer eller mindre hver dag siden juni - med kanskje en ukes opphold..

Jeg har en hormonforstyrrelse - PCO-S, som gjør at jeg har sjeldne og store blødninger, men denne gangen har det tatt helt av...

Nå skal jeg pelle meg til legen, din historie gav meg et spark bak..

Håper det går bra med vennen din..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...