Gjest dekor Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Har 3-4 stuevinduer uten noenting i enda. Vurderer hengeplante på iallefall et par av dem, men hva slags plante bør jeg ha? Det er ikke spesielt solrikt i vinduet, sola skinner nesten aldri der. Forslag til hva jeg kan ha de i de andre vinduene? Kommer til å ha gardiner trekt for om kvelden/natta. Vet ikke om det er noe lurt å henge ting i gardinstanga da? 0 Siter
Hugmee Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 De færreste planter liker å stå i direkte sollys - så det er sikkert mye du kan ha der. Min erfaring er at "gullregn" (kaller den det men vet ikke om det er ordentlig navn) og eføy tåler mye og er lite krevende planter. Kan du bruke litt penger er det mye spennende i blomsterbutikkene så du får titte litt og spørre betjeningen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 De færreste planter liker å stå i direkte sollys - så det er sikkert mye du kan ha der. Min erfaring er at "gullregn" (kaller den det men vet ikke om det er ordentlig navn) og eføy tåler mye og er lite krevende planter. Kan du bruke litt penger er det mye spennende i blomsterbutikkene så du får titte litt og spørre betjeningen Gullregn er veldig giftig (nærmest dødelig), ville ikke valgt det om jeg hadde barn eller dyr, eller ofte besøk av slikt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Gullregn er veldig giftig (nærmest dødelig), ville ikke valgt det om jeg hadde barn eller dyr, eller ofte besøk av slikt. Hun tenker nok ikke på gullregn, det er jo et digert tre, men på gullranke som er en høyst vanlig "slyngplante" i hus. ) 0 Siter
Hugmee Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Gullregn er veldig giftig (nærmest dødelig), ville ikke valgt det om jeg hadde barn eller dyr, eller ofte besøk av slikt. måtte google gullregn etter å ha sett svaret ditt - jeg er nok helt på villspor er hvertfall ikke det jeg fikk frem bilde av som jeg mener - men hva planten da heter aner jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.