Gå til innhold

Hva kan jeg få for ei wonderland winsor?

Anbefalte innlegg

Gjest selge senga mi......
Skrevet

150x200, kostet ny ca 26.000 kr, er to år gammel og må dessverre selge den. Hva kan jeg forvente å få for den? Er ei skikkelig god seng, og god for rygg og kropp.

Gjest Teatrika
Skrevet

Ikke kan jeg fatte å begripe meg på mennesker som ønsker å kjøpe brukte senger!!!

Skrevet

Ikke kan jeg fatte å begripe meg på mennesker som ønsker å kjøpe brukte senger!!!

Kanskje jeg skulle gi den bort da.

Skrevet

Vel, det var ikke helt det jeg mente. Jeg hadde selvfølgelig ikke betalt noe for en brukt seng, men jeg hadde heller ikke tatt imot en brukt seng. Poenger er at jeg ikke kan tenke meg å sove i noe andre har sovet i....

Skrevet

Ikke meningen å bruke forskjellige nick i samme tråd...beklager.

Gjest upraktisk
Skrevet

Vel, det var ikke helt det jeg mente. Jeg hadde selvfølgelig ikke betalt noe for en brukt seng, men jeg hadde heller ikke tatt imot en brukt seng. Poenger er at jeg ikke kan tenke meg å sove i noe andre har sovet i....

Har du med egen seng på hotell?

Skrevet

Ja det kan jo være probleme når vedkommende skal reise bort ovs, eventuelt blir innlagt på sykehus, hvis en er så kritisk. Senga jeg skal selge har nyrenset overmadrass og er ren og pen, dog ikke sterilisert (0;

Gjest upraktisk
Skrevet

Ja det kan jo være probleme når vedkommende skal reise bort ovs, eventuelt blir innlagt på sykehus, hvis en er så kritisk. Senga jeg skal selge har nyrenset overmadrass og er ren og pen, dog ikke sterilisert (0;

Det er da vel ikke noe problem med brukt seng, så lenge en bytter overmadrass? ..tenker nå jeg da :)

Skrevet

Da antar jeg at du aldri sover borte hos noen andre? At du aldri ligger på hotell? Aldri leier campinghytte? Er du aldri borte på ferie unntatt på egen hytte?

Skrevet

Averter den for 10.000,- og se om du får napp. De fleste vil nok kjøpe ny overmadrass om de kjøper brukt seng vil jeg tro og det går fort noen lapper i en skikkelig overmadrass til dobbeltseng.

Skrevet

Fordi:

- man ikke har råd til å kjøpe nytt

- man ikke har angst for andre menneskers kropper

Jeg skjønner ikke hva som er verre med å kjøpe brukt seng i forhold til å sove på hotell/hos venner/alle andre steder enn hjemme i sin egen seng. Som andre sier - man kjøper bare ny overmadrass om man er skrekkelig engstelig for hva andre mennesker har bedrevet i sengen.

:-)

Skrevet

Nei, men det er en LITT annen situasjon enn med den senga som står hjemme og som jeg sover i hver natt.

Skrevet

Da antar jeg at du aldri sover borte hos noen andre? At du aldri ligger på hotell? Aldri leier campinghytte? Er du aldri borte på ferie unntatt på egen hytte?

Se svar til "upraktisk"....

Skrevet

Nei, men det er en LITT annen situasjon enn med den senga som står hjemme og som jeg sover i hver natt.

Hm... Hvorfor det? (Lurer på om det er noe jeg ikke har skjønt her, bare, derfor jeg lurer)

Skrevet

Hm. Jeg finner det mer vemmelig å sove i samme seng som hundrevis har gjort før meg (selv om jeg overhode ikke har problemer med å ligge på hotell!) enn om jeg skulle kjøpt en brukt seng og lagt på en ny overmadrass. Det er jo tross alt vanligvis bare 1-2 andre mennesker som har sovet i den sengen før?

Skrevet

Hm. Jeg finner det mer vemmelig å sove i samme seng som hundrevis har gjort før meg (selv om jeg overhode ikke har problemer med å ligge på hotell!) enn om jeg skulle kjøpt en brukt seng og lagt på en ny overmadrass. Det er jo tross alt vanligvis bare 1-2 andre mennesker som har sovet i den sengen før?

Jaja, folk er forskjellige. Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe en brukt seng - jeg sover i hotellsenger når jeg må, men bruker pysjamas og denne går rett i vask etterpå... Jeg har nok en liten "ting" på dette her med å dele senger med andre...

Skrevet

Hm... Hvorfor det? (Lurer på om det er noe jeg ikke har skjønt her, bare, derfor jeg lurer)

Jeg orker bare ikke tanken på det... som jeg skrev til Lillemus så har jeg nok en liten "ting" på dette, jeg sover i hotellsenger når jeg må, men bruker pysjamas og kaster denne rett på vask etterpå...

Skrevet

Averter den for 10.000,- og se om du får napp. De fleste vil nok kjøpe ny overmadrass om de kjøper brukt seng vil jeg tro og det går fort noen lapper i en skikkelig overmadrass til dobbeltseng.

Takk for et utgangspukt til pris, det var det jeg var ute etter.

Skrevet

Takk for et utgangspukt til pris, det var det jeg var ute etter.

Halv pris er jo vanlig, men det er mulig at brukte senger kan være litt mer tungsolgte, derfor vil det kanskje være lurt å legge seg litt under halv pris. :o) Men jeg aner egentlig ikke...

Skrevet

Jeg orker bare ikke tanken på det... som jeg skrev til Lillemus så har jeg nok en liten "ting" på dette, jeg sover i hotellsenger når jeg må, men bruker pysjamas og kaster denne rett på vask etterpå...

Oi, høres ut til at du har mer enn vanlig misnøye med å sove i hotellseng, ja...

Elsker hotellsenger, jeg (på gode hoteller)- særlig amerikanske :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...