Gå til innhold

Hengekurv til dusj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn hengekurv til dusj som man kan henge over glassbyggersteinvegg? Snakker om sånn kurv til oppbevaring av sjampoflasker, såpe osv. Finner mange, men ingen som har kroker som er brede nok til å henger over glassbyggersteinvegg. Og de bør ikke være så dyre heller.

Fortsetter under...

Skrevet

Åhlens - også med sugekopper (3 stk., rommer masse flasker). Enkel og stilren.

Skrevet

de har sånne med sugekopp bakpå på ikea...

Har du link? De jeg fant var det ikke sugekopper på

Skrevet

På butikken saape har de masse slikt, også på Micki eller hva det heter.. mulig også på -nille?

Annonse

Skrevet

Kjøpte kurv med 2 sugekopper bak på Clas Ohlson.

Ja fant den. Den så ok ut, men funker det med sugekopper på glassbyggerstein? Så hvis jeg kjøper en sånn hjørnekurv, vil den da henge fast når den ene veggen er glassbyggerstein og den andre vanlige fliser?

Skrevet

Ja denne så jeg også ista, men den har vel ikke sugekopper? dessuten så den litt upraktisk ut i og med at nederste hylla ikke hadde noen støttende kanter

Den har en sugekopp på. men det er kanskje ikke nok..

Skrevet

Ja fant den. Den så ok ut, men funker det med sugekopper på glassbyggerstein? Så hvis jeg kjøper en sånn hjørnekurv, vil den da henge fast når den ene veggen er glassbyggerstein og den andre vanlige fliser?

hmm, skulle tro det, jeg har den festet på glass, men er store sugekopper. Tror det går bra jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...