smurf78 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn hengekurv til dusj som man kan henge over glassbyggersteinvegg? Snakker om sånn kurv til oppbevaring av sjampoflasker, såpe osv. Finner mange, men ingen som har kroker som er brede nok til å henger over glassbyggersteinvegg. Og de bør ikke være så dyre heller. 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 de har sånne med sugekopp bakpå på ikea... 0 Siter
adelie Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Åhlens - også med sugekopper (3 stk., rommer masse flasker). Enkel og stilren. 0 Siter
smurf78 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 de har sånne med sugekopp bakpå på ikea... Har du link? De jeg fant var det ikke sugekopper på 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Har du link? De jeg fant var det ikke sugekopper på http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/34523485 eneste jeg fant på nettet, men de har mindre kurver i butikken 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 På butikken saape har de masse slikt, også på Micki eller hva det heter.. mulig også på -nille? 0 Siter
smurf78 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/34523485 eneste jeg fant på nettet, men de har mindre kurver i butikken Ja denne så jeg også ista, men den har vel ikke sugekopper? dessuten så den litt upraktisk ut i og med at nederste hylla ikke hadde noen støttende kanter 0 Siter
vanilje Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Kjøpte kurv med 2 sugekopper bak på Clas Ohlson. 0 Siter
smurf78 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Kjøpte kurv med 2 sugekopper bak på Clas Ohlson. Ja fant den. Den så ok ut, men funker det med sugekopper på glassbyggerstein? Så hvis jeg kjøper en sånn hjørnekurv, vil den da henge fast når den ene veggen er glassbyggerstein og den andre vanlige fliser? 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ja denne så jeg også ista, men den har vel ikke sugekopper? dessuten så den litt upraktisk ut i og med at nederste hylla ikke hadde noen støttende kanter Den har en sugekopp på. men det er kanskje ikke nok.. 0 Siter
vanilje Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Ja fant den. Den så ok ut, men funker det med sugekopper på glassbyggerstein? Så hvis jeg kjøper en sånn hjørnekurv, vil den da henge fast når den ene veggen er glassbyggerstein og den andre vanlige fliser? hmm, skulle tro det, jeg har den festet på glass, men er store sugekopper. Tror det går bra jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.