jancka1365381087 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Ble bedt inn til naboen på vafler i dag, ungene og jeg. Etter å ha spist oss gode og mette sier hun lattermildt at det var jammen lenge siden hun hadde stekt vafler, for inne i jernet hadde hun funnet en meget muggen en fra forige gang!! Men, hun la til at de første vaflene hun hadde stekt lå på fatet hun serverte mine og hennes unger, "og alle fire ser jo ut som har overlevd" lo hun.... Nam-nam sier jeg bare, mugg er kansje ikke farlig men lell da gitt...! 0 Siter
soleil Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Kan hende hun rengjorde vaffeljernet før hun stekte videre, vel? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hadde hun ikke vasket jernet? Urk, jeg liker ikke slike ting, men jeg er hysterisk for bakterier, veldig hysterisk *flau* 0 Siter
kragens Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg hadde nok atagelig kastet opp i fanget hennes om noen sa noe sånt til meg, jeg er veldig var på sånne ting, og dette er over grensen av hva jeg vil kalle creepy. Men siden det ikke skjedde med meg klarer jeg nesten å le litt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Usj. Hun hadde ikke trengt å si det da! Og på den annen side - legger man igjen vafler i jernet?! 0 Siter
Piraye Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hun tørka jo helt sikkert over det før hun stekte, men er vanskelig å "steril"-vaske et vaffeljern. Dessuten så er jo jærnet på x antall grader, så under oppvarming blir jo det meste drept da... 0 Siter
adelie Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Dama høres jo rimelig gæren ut, spør du meg. Pføøøy/ughh..æææ 0 Siter
org Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Usj. Hun hadde ikke trengt å si det da! Og på den annen side - legger man igjen vafler i jernet?! Jeg har selv funnet igjen vafler fra forrige gangs steking i jernet. Men det hadde ikke mugla da, og ikke har jeg fortalt noen det heller (før nå). 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Æsj. Hadde det vært mine unger som hadde spist den første plata med vafler, så hadde jeg blitt sint og fornærmet. Mine unger er nemlig ikke noen søppelbøtter. Dette var hæslig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 fysj da! En ting er å lage vafler i jernet, men å få seg til å fortelle det da!!??! snodig dame. Jeg hadde kastet minst tre av de første stekte vaflene selv om jeg hadde vasket jernet først. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Er det dette man kaller å ha manglende sosiale antenner tro? *ler* 0 Siter
jancka1365381087 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Usj. Hun hadde ikke trengt å si det da! Og på den annen side - legger man igjen vafler i jernet?! Nei, dette har jeg også lurt litt på....når jeg steker vafler står jernet og gaper til det er kaldt før det settes tilbake i skapet. Tomt for vafler! Men, jeg ler litt av det i dag selv om jeg var uvell i hele går 0 Siter
jancka1365381087 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189357037' post='3671193] Æsj. Hadde det vært mine unger som hadde spist den første plata med vafler, så hadde jeg blitt sint og fornærmet. Mine unger er nemlig ikke noen søppelbøtter. Dette var hæslig. Enig med deg, men jeg ble hverken sint eller fornermet. Sa bare på en pen måte at jeg syns at de vaflene burde hun kasta! 0 Siter
jancka1365381087 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde nok atagelig kastet opp i fanget hennes om noen sa noe sånt til meg, jeg er veldig var på sånne ting, og dette er over grensen av hva jeg vil kalle creepy. Men siden det ikke skjedde med meg klarer jeg nesten å le litt. Jeg hadde antagelig kasta hele jernet jeg da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.