Gå til innhold

Irriterende mysterium!

Gjest gjør det meste selv

Anbefalte innlegg

Gjest gjør det meste selv
Skrevet

Hva er det med menn? Hvorfor kan de aldri gjøre det de blir bedt om?

Hvis en mann ber meg om hjelp av et eller annet slag, gjør jeg det han ber om - eller sier evt. nei.

Men hvis jeg ber en mann om noe - gjør han det ikke sånn uten videre: Han må diskutere saken, komme med forslag til alternativer og i det hele tatt bruke tid på det slik at jeg får inntrykk av at helst vil han slett ikke hjelpe til, bare vise fram hvor flink han er at han kan komme med råd, til og med.

Jeg er lut lei til det jeg selv oppfatter som å "ikke bli hørt". Ikke bli tatt på alvor, skulle kommenteres eller forbedres, ikke bare gjøre ting og tang slik jeg ber om.

Jeg er omgitt av endel menn - og er lei av å ikke få hjelp når jeg en sjelden, sjelden gang spør om det - uten alle disse kommentarene, innblandingen i mine måter å gjøre ting på. Jeg ber _ikke_ om råd eller bedre alternativer - jeg ber f.eks. bare om å få noe løftet, flyttet - det være seg tunge skap eller fatet med middagsmat.

Hvorfor må jeg gjøre det selv hvis jeg vil ha det på min måte - hvorfor kan de ikke bare gjøre det jeg sier eller ber dem om - slik jeg gjør når det er de som spør?

Gjest melmøll
Skrevet

Hvorfor skal menn gjøre akkurat som du ønsker når du ønsker det?

Skrevet

Tror det har med hvilke menn du spør å gjøre.

Min mann ville antakelig (noen ganger) si noe lignende det du sier - med klar adresse meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...