Gå til innhold

bronkitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble forkjøla i midten av aug, også ble jeg nesten bra igjen forrige uke, også ble jeg brått veldig dårlig igjen, med tette bihuler og vondt i hele kroppen og hodet. jeg hostet masse, med masse slim. nå har smertene i kroppen og hodet gitt seg, og jeg bare hoster. det er masse slim, men ikkeno kommer opp. det virker som det ligger i brystet. det er ingenting i halsen. det surkler når jeg puster.. kan dette være bronkitt eller noe slikt? burde jeg dra til lege, eller satse på at det går over snart? har bare vært sånn siden fredag, og jeg liker ikke å "plage" legen med forkjølelse hvis det ikke er noe... da går jeg glipp av jobben, også bruker jeg unødvendig tid hos legen.. (ja jeg vet at det er derfor de er der, men vil ikke være hysterisk hypokonder heller)

noen som vet hva dette kan være?? det er jo utrolig mye sånt som går nå om dagen, så kanskje noen som har vært hos legen allerede med det samme som meg, som kan fortelle meg hva det er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...