Gå til innhold

Har du kjørt opp i Kongsvinger?

Anbefalte innlegg

Gjest MC-lappen
Skrevet

Jeg skal kjøre opp i Kongsvinger, men er ikke kjent i byen. Er det noen som har kjørt opp der og kan fortelle hvilken rute de tok? Jeg skal ta MC-lappen, men er også interesert i å høre fra noen som har tatt førerkort for bil.

Skrevet

De har helt sikkert flere ulike ruter. :o) Det har de her i Trondheim i alle fall. Ellers kunne man jo bare lært seg ruta og stått på det, sånn som du har tenkt tydeligvis... ;o)

Gjest MC-lappen
Skrevet

De har helt sikkert flere ulike ruter. :o) Det har de her i Trondheim i alle fall. Ellers kunne man jo bare lært seg ruta og stått på det, sånn som du har tenkt tydeligvis... ;o)

Nei, jeg har på ingen måte tenkt å bare lære meg ruta. Jeg har all den opplæringen som skal til, men det sier seg selv at det er en stor ulempe å kjøre opp et sted man overhode ikke er kjent. Derfor skal jeg reise dit på forhånd for å orientere meg. Og da ville det hjelpe å vite hvor jeg skal se meg rundt, jeg har bare tid til å være i byen et par timer.

Skrevet

Nei, jeg har på ingen måte tenkt å bare lære meg ruta. Jeg har all den opplæringen som skal til, men det sier seg selv at det er en stor ulempe å kjøre opp et sted man overhode ikke er kjent. Derfor skal jeg reise dit på forhånd for å orientere meg. Og da ville det hjelpe å vite hvor jeg skal se meg rundt, jeg har bare tid til å være i byen et par timer.

Eh, på et par timer har du i grunnen sett absolutt alle mulige ruter... Kongsvinger er ikke så veldig stort, ser du, ei hovedgate på hver side av elva - det er liksom det.

:-)

Det kommer til å gå så fint att'e!

Gjest MC-lappen
Skrevet

Eh, på et par timer har du i grunnen sett absolutt alle mulige ruter... Kongsvinger er ikke så veldig stort, ser du, ei hovedgate på hver side av elva - det er liksom det.

:-)

Det kommer til å gå så fint att'e!

Takk for oppmuntring. Jeg er mer enn bare litt nervøs, for å si det sånn.

Hyggelig å se nicket ditt, trodde ikke du var på dol lenger. Beklager at jeg ikke står frem med eget nick, men jeg ønsker ikke at "alle" skal vite om oppkjøringen.

Skrevet

Takk for oppmuntring. Jeg er mer enn bare litt nervøs, for å si det sånn.

Hyggelig å se nicket ditt, trodde ikke du var på dol lenger. Beklager at jeg ikke står frem med eget nick, men jeg ønsker ikke at "alle" skal vite om oppkjøringen.

Ojsann - kjentfolk!?! :-)

Joda, jeg er "periode-DOL'er". Er sykemeldt for tiden og kjeder vettet av meg... Så nå er jeg overaktiv en periode... Så forsvinner jeg vel igjen om noen uker. Er du den jeg tror du kan være, så vet du hvorfor. :-)

Uansett - lykke til!

Gjest MC-lappen
Skrevet

Ojsann - kjentfolk!?! :-)

Joda, jeg er "periode-DOL'er". Er sykemeldt for tiden og kjeder vettet av meg... Så nå er jeg overaktiv en periode... Så forsvinner jeg vel igjen om noen uker. Er du den jeg tror du kan være, så vet du hvorfor. :-)

Uansett - lykke til!

Du tenker nok på feil person, men vi har hatt kontakt utenom dol.

Skrevet

Du tenker nok på feil person, men vi har hatt kontakt utenom dol.

Jeg venter i spenning på beskjed om at lappen er tatt og ikke minst hvem du er! :-)

Jeg skal krysse det som krysses kan - hvilken dag snakker vi om?

Gjest MC-lappen
Skrevet

Jeg venter i spenning på beskjed om at lappen er tatt og ikke minst hvem du er! :-)

Jeg skal krysse det som krysses kan - hvilken dag snakker vi om?

Du skal få vite hvem jeg er den dagen jeg har stått. I mellomtiden er det best for meg at jeg ikke røper mer.

Skrevet

Du skal få vite hvem jeg er den dagen jeg har stått. I mellomtiden er det best for meg at jeg ikke røper mer.

Den er grei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...