Gå til innhold

Hva skal jeg skrive?

Anbefalte innlegg

Gjest tenke tenke
Skrevet

Jeg er litt interessert i en gutt. Vi holdt på for 5 år siden i en ganske lang stund men ble aldri ordentlig kjærester. Jeg traff han igjen for to uker siden og endte opp hjemme hos han. Igår var vi begge ute på byen, han var på et annet utested enn meg. Vi snakket ikke noe særlig sammen bortsett fra en kort telefonsamtale, der ingen av oss hørte hva den andre sa pga høy musikk. Idag har jeg lyst til å sende han en melding, men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Forslag? Det kan gjerne være litt flirtende.

Skrevet

"Hei, jeg hørte ingenting da vi var på tlf i går, var det en bra kveld, eller savnet du meg :)?"

Gjest DortheaMari
Skrevet

Heisann=) Hadde du det kjekt ute igår? Hadde det morro selv, Eneste minuset er at musikken var for høy til at jeg fikk snakke skikkelig med deg, hehe. Hvilke planer har du idag da? Jeg skal nok stelle fyllesyken hjemme i sofaen og sette på en film:) Klem fra Mona..

-Hehe, noe slikt? Hinte til at han skal se film ilag med deg, eller noe=) Pluss å få i gang en samtale, kjedelig med ja/nei spørsmål.. Spør om han har msn/faceboom opplegg..

Gjest tenke tenke
Skrevet

"Hei, jeg hørte ingenting da vi var på tlf i går, var det en bra kveld, eller savnet du meg :)?"

Takk for forslag, jeg klarte ikke vente til jeg fikk svar her så jeg skrev dette:

"Hey! Ser at jeg ringte deg inatt, hmm jeg var nok bare litt småkåt hehe;) hørte ingenting av det du sa på tlf pga høy musikk, men håper kvelden var bra."

Sendte meldingen igår men fikk ikke svar før idag tidlig.

"Hehe så meldingen din først nå. Er lov å være det da..smiler."

Er dette noe jeg bør svare på eller bare droppe det?

Bare for å sagt det, ettersom jeg har holdt på med han i nesten et år for noen år siden, så kjenner jeg han ganske godt. Han er en person som aldri skriver lange meldinger, og liker egentlig ikke skrive meldinger i det hele tatt. Likevel overrakset han meg forrige uke da han faktisk presterte og skrive noen ganske hyggelige meldinger til meg.. da anstrengte han seg veldig hehe.

Gjest tenke tenke
Skrevet

Heisann=) Hadde du det kjekt ute igår? Hadde det morro selv, Eneste minuset er at musikken var for høy til at jeg fikk snakke skikkelig med deg, hehe. Hvilke planer har du idag da? Jeg skal nok stelle fyllesyken hjemme i sofaen og sette på en film:) Klem fra Mona..

-Hehe, noe slikt? Hinte til at han skal se film ilag med deg, eller noe=) Pluss å få i gang en samtale, kjedelig med ja/nei spørsmål.. Spør om han har msn/faceboom opplegg..

Takk for forslag, jeg klarte ikke vente til jeg fikk svar her så jeg skrev dette:

"Hey! Ser at jeg ringte deg inatt, hmm jeg var nok bare litt småkåt hehe;) hørte ingenting av det du sa på tlf pga høy musikk, men håper kvelden var bra."

Bare for å sagt det, ettersom jeg har holdt på med han i nesten et år for noen år siden, så kjenner jeg han ganske godt. Han er en person som aldri skriver lange meldinger, og liker egentlig ikke skrive meldinger i det hele tatt. Likevel overrakset han meg forrige uke da han faktisk presterte og skrive noen ganske hyggelige meldinger til meg.. da anstrengte han seg veldig hehe.

Skrevet

"Er alltid det" med smilefjes eller en morsom animasjon? hihi Positivt at han svarer deg da, håper dere finner sammen da kanskje? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...