Gjest elskerÅjobbe Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Er i fast jobb, men trenger å spe på inntekten for å finansiere dyr hobby. Har pr i dag en deltidsjobb som går fra 01 - 07 natt til lørdag og søndag(annenhver helg). Pga endringer på den jobben ser det ut til at jeg må finne meg noe annet snart, og lurer på om noen vet om noen stillinger(i samme tidsrom) som passer en mann +30? Tjener netto 2000,- pr helg for den jobben jeg har nå, og er nysgjerrig på hva man tjener i andre nattjobber? Noen tips? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Dopingjeger! Det er vel kanskje ikke på akkurat samme tidsrom på døgnet, men du velger selv litt når du kan jobbe. Og idrettsarrangement er det jo hver eneste helg hele året. 0 Siter
Gjest singulare Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Nattevakt på hotell eller dørvakt? Vet ikke hva de tjener. 0 Siter
Gjest KalleSE Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Dopingjeger! Det er vel kanskje ikke på akkurat samme tidsrom på døgnet, men du velger selv litt når du kan jobbe. Og idrettsarrangement er det jo hver eneste helg hele året. Dopingjeger? Høres spennende ut. Har du noen ide på hvor man henvender seg for en slik jobb? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Dopingjeger? Høres spennende ut. Har du noen ide på hvor man henvender seg for en slik jobb? Ta kontakt med Antidoping Norge: http://www.antidoping.no/t2.asp Ring eller send dem en mail, så forteller de hvordan du kommer videre. Du må påregne utdanning over et par helger, men det er godt betalt. Særlig for turene utenlands. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.