Gå til innhold

Jeg blir så fort illsint!!

Anbefalte innlegg

Gjest huffhuff

vet ikke om dette er rett forum da men.. jeg blir så fort irritert for små ting. har to barn.. en på 2 år og en på snart 3 måneder, så det er litt hektisk. Jeg går hjemme og han er på jobb.

Vi kjøpte huset vårt for ett år siden, og jeg trives absolutt ikke,vet hvordan dagene blir hele tia. dagene går til husarbeid, unger og å lage mat til han kommer hjem.

Jeg blir irritert om han kommer hjem og legger seg på sofaen, eller om han går opp på dataen bare, og jeg blir sittende med begge ungene som er full fart hele tia.blir ganske fortvilet over meg selv at jeg skal irritere meg over små ting. ting som ingen andre har noe problem med. Bare det å ta med ungene ut er en heldagsjobb når de er så små, hva skal vi finne på? hvordan gjorde dere det?. Jeg er konstant trøtt og sliten, det eneste jeg vil er å sove, men hvem er det som alltid sover? jo det er HAN! hvorfor kan ikke jeg få hvile meg litt..

blir så fortvilet.. hvordan kontrollerer dere det hvis dere er veldig irritert og kjempetrøtte og slitne, trenger seriøst råd her, har et skyhøyt temperament som jeg gjerne vil bli kvitt, vil jo ha det kjekt med ungene mine, ikke bare gå og irritere meg hele tia.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285128-jeg-blir-s%C3%A5-fort-illsint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du snakket med pappan om dette? Da mener jeg ikke hylt og skreket, men snakket rolig og voksent uten barna (den eldste i alle fall) tilstede? Forklart ham nøyaktig hvordan du har det? At du trenger avlastning med barna når han kommer hjem fra jobb? Menn er ikke tankelesere og så lenge du ikke forteller ham _klare_ og tydelige ord hvordan du har det og hva du vil han skal gjøre så går han sannsynligvis rundt og tror at du er såre fornøyd...

Allier deg med en venninne og gå tur en eller to faste kvelder i uka? Gi minsten pupp før du går ut og sats på at det holder en times tid. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...