candyqueen_83 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hva er OL? OL som i Olympiske leker tenker jeg ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Når det er kommune- og fylkestingsvalg så er det jo så utrolig forskjellig hva man skal velge. Det kommer jo ann på hva akkurat det partiet ønsker å gjøre for ditt lokalsamfunn. Hva rikspolitikerene har med dette å gjøre begriper ikke jeg. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg stemte Høyre i går. Jeg er spesielt i mot eiendomsskatten som ble innført her i kommunen for et par år siden (som ap lovte de ikke skulle innføre men gjorde det allikevel). Og nå ser det endelig ut som det blir skifte etter valget her, etter 97 år med ap-styrt kommune. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 OL som i Olympiske leker tenker jeg ) *klaske seg i pannen* 0 Siter
vanilje Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hva er OL? Olympiske Leker, heter det vel på norsk, men kanskje fått svar på det allerede? Tromsø er mulig søkerby, og vil ikke ha det hit. Og blir det det, så snakker vi om et av målområdene nesten rett utenfor døren min, så nei takk 0 Siter
vanilje Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 I valgkretsen min var det over 40% RVstemmer for noen år siden ;o) RV fikk større oppslutning her enn forventet, veldig bra, er helt sikker på at det var min stemme som avgjorde det ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 RV fikk større oppslutning her enn forventet, veldig bra, er helt sikker på at det var min stemme som avgjorde det ;-) Jeg er spent på bydelsvalget her og håper virkelig på at det blir mange røde representanter ) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Olympiske Leker, heter det vel på norsk, men kanskje fått svar på det allerede? Tromsø er mulig søkerby, og vil ikke ha det hit. Og blir det det, så snakker vi om et av målområdene nesten rett utenfor døren min, så nei takk Jeg tenkte ikke så langt, jeg tenkte det kanskje hadde noe med olje å gjøre eller noe, for eksempel oljelandskap. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.