Gå til innhold

Hva skal dere stemme i morgen, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er OL?

OL som i Olympiske leker tenker jeg :o)

Skrevet

Når det er kommune- og fylkestingsvalg så er det jo så utrolig forskjellig hva man skal velge. Det kommer jo ann på hva akkurat det partiet ønsker å gjøre for ditt lokalsamfunn.

Hva rikspolitikerene har med dette å gjøre begriper ikke jeg.

Skrevet

Jeg stemte Høyre i går.

Jeg er spesielt i mot eiendomsskatten som ble innført her i kommunen for et par år siden (som ap lovte de ikke skulle innføre men gjorde det allikevel).

Og nå ser det endelig ut som det blir skifte etter valget her, etter 97 år med ap-styrt kommune.

Skrevet

Hva er OL?

Olympiske Leker, heter det vel på norsk, men kanskje fått svar på det allerede? Tromsø er mulig søkerby, og vil ikke ha det hit. Og blir det det, så snakker vi om et av målområdene nesten rett utenfor døren min, så nei takk

Skrevet

I valgkretsen min var det over 40% RVstemmer for noen år siden ;o)

RV fikk større oppslutning her enn forventet, veldig bra, er helt sikker på at det var min stemme som avgjorde det ;-)

Skrevet

RV fikk større oppslutning her enn forventet, veldig bra, er helt sikker på at det var min stemme som avgjorde det ;-)

Jeg er spent på bydelsvalget her og håper virkelig på at det blir mange røde representanter :o)

Skrevet

Olympiske Leker, heter det vel på norsk, men kanskje fått svar på det allerede? Tromsø er mulig søkerby, og vil ikke ha det hit. Og blir det det, så snakker vi om et av målområdene nesten rett utenfor døren min, så nei takk

Jeg tenkte ikke så langt, jeg tenkte det kanskje hadde noe med olje å gjøre eller noe, for eksempel oljelandskap. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...