Gå til innhold

smerter i rygg og føtter.

Anbefalte innlegg

Gjest smertefullt
Skrevet

I går kveld fikk jeg skikkelig vondt nederst i ryggen på venstre side over ene "gompen" og smerten gikk bak låret også, det var så vondt, akkurat som senebetennelse i håndleddet (det har jeg hatt før) måtte ta 2 paracet, jeg sovnet en times tid for så å våkne med magevondt og måtte akutt på toalettet.

Smertene i ryggen var der enda.

Sovnet igjen etterpå og hadde ikke vondt i dag.

Nå i kveld starter smertene på igjen :(

Hva kan dette være tro?

jeg kjenner smerten nedover leggen også nå.

Jeg har i flere år hatt uforklarlige "voksesmerte" lignende smerter i føttene og stadig vondt i korsryggen, jeg har lært meg å leve med disse smertene og trenger sjelden smertestillende.

Er i full jobb og klager ikke, men nå er det ny akutt smerte som jeg kjenner veldig godt, sikkert for at det er på et annet sted?

jeg kommer nok heller ikke til å gjøre noe med dette hvis det ikke er en veldig god grunn for dette.

Må legge til at jeg har en ubehandlet skoliose med en forskjell på 3mm og en ryggrad med "bue"

Skrevet

Du bør kanskje få tatt nytt bilde av ryggen din? Det går masse nerver ut vet du....

Gjest smertefullt
Skrevet

Du bør kanskje få tatt nytt bilde av ryggen din? Det går masse nerver ut vet du....

Glemte å legge til at jeg skal inn til nevrografi og nevrolog om en uke pga treighet og skjelving i hendene.

Da kan kanskje smertene i rygg og føtter også kontrolleres?

Skrevet

Glemte å legge til at jeg skal inn til nevrografi og nevrolog om en uke pga treighet og skjelving i hendene.

Da kan kanskje smertene i rygg og føtter også kontrolleres?

Jeg tror nok det er viktig at du nevner det selv om dette skulle gi seg også. Kanskje du kunne fått fremskyndet timen om du forklarer hvordan det står til med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...