Gå til innhold

Bumperti, bumperti, her kommer jeg!

Anbefalte innlegg

Etter to svangerskap og lite trening (hmmm), har jeg fått hengemage. Det er liksom to klumper nederst på magen, der venusberget begynner.

Må disse taes med kirurgi, tror dere, eller er det mulig å trene dem bort, mange år etter svangerskapene? Barna er nå 10 og 8 år.

Har man mulighet til å få dekt en sånn bumperti-bumperti-operasjon? Eller hva vil det koste?

Jeg trener ikke (hmmm), men spiser variert og sunt, men slett ikke fanatisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285137-bumperti-bumperti-her-kommer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre disse bumpeti-bumpene gir deg fysiske problemer som eksem og sånt, eller store psykiske problemer, så får du ikke dekket det nei.

Jeg har også en aldri så liten mage som jeg kaller "fettpølsa" og jeg har vel innsett at den alltid vil være der. Har aldri hatt helt flat mage jeg, men hadde den vært borte så hadde jeg sett mye slankere ut. :o) Men kirurgi har jeg ikke engang vurdert i den forbindelse, ingen får skjære i meg med mindre det er medisinsk nødvendig.

Med mindre disse bumpeti-bumpene gir deg fysiske problemer som eksem og sånt, eller store psykiske problemer, så får du ikke dekket det nei.

Jeg har også en aldri så liten mage som jeg kaller "fettpølsa" og jeg har vel innsett at den alltid vil være der. Har aldri hatt helt flat mage jeg, men hadde den vært borte så hadde jeg sett mye slankere ut. :o) Men kirurgi har jeg ikke engang vurdert i den forbindelse, ingen får skjære i meg med mindre det er medisinsk nødvendig.

Ingen eksem (huden folder seg ikke sammen, så det blir ingen hud-mot-hud-irritasjon - for en fantastisk forklaring!) og ingen psykiske problemer.

Gjest nyoperert mage

Da må du nok begynne å spare, evt. overtale gubben til å ta opp lån... ;o)

Har hørt at man må ha minimum 2 cm heng.... altså hudfold. Med eksem og irritasjonsplager.

Jeg hadde selv flere cm heng... masse eksem. Er nå nyoperert og fornøyd. Fjernet masse fett og hud.

Fikk det dekket av et privat sykehus med offentlig avtale.

Har hørt at man må ha minimum 2 cm heng.... altså hudfold. Med eksem og irritasjonsplager.

Jeg hadde selv flere cm heng... masse eksem. Er nå nyoperert og fornøyd. Fjernet masse fett og hud.

Det er ikke nok at man selv føler man har fleskemage nei. :o)

Men kjempeflott at de som trenger det får hjelp til å fikse problemet, for eksem og slikt er skikkelig ubehagelig, men det vet jo du alt om vil jeg tro. Kjempefint at det går bra med deg! :o)

Annonse

Ok, siden jeg ikke har heng, går vel ikke det. Takk for svarene, begge to!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...