Gå til innhold

Irriterende kløe er forsvunnet!

Anbefalte innlegg

For litt over en måned siden fikk jeg råd her ang min irriterende kløe "nedentil". Husker ikke hvem av dere som sa det, og finner ikke tilbake til innlegget - men altså: TUSEN TAKK! Eller KIITOS, som det heter på finsk :-)

Noen her sa at det kunne ha sammenheng med tampongbruk. Og dumme meg, som leser DOL hver dag, og ser Ellen-reklame til jeg blir helt ør i hodet, hadde ikke tenkt den tanken før.

Jeg har altså gått med kløe mer eller mindre konstant i månedsvis, det startet litt etter mensen var ferdig, og holdt på et par uker, og så litt pause, til mensen kom, og så begynte det på igjen. Jeg prøvde med Canesten og Pevaryl - men det hjalp ikke.

Så kom det dalende ned fra himmelen en DOL'er!!!!!

Som foreslo melkesyrebakterier i gelform + Ellen-tamponger. Eller helst var det visst dette damebegeret, men det er jeg veldig skeptisk til.....

Jaffal... Jeg dro på apoteket, fikk tak i sånn gel, og brukte det tre netter rett før mensen. Deretter brukte jeg Ellen-tamponger under mensen. Dette er nå en måned siden. Jeg har ikke hatt én eneste dag med kløe denne måneden!!!!!

Så nå er det ny periode med Ellen-tamponger. Litt dyrere enn vanlig OB, ja, men verdt det. Og jeg har noen tuber igjen med den gelen, hvis det skulle komme tilbake (tror det var 7 doser i pakningen).

Kan anbefales!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285143-irriterende-kl%C3%B8e-er-forsvunnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...