Gjest Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg er en 16 år gammel jente som har et "problem" som kommer og går. Grunnen til at jeg setter "problem" i gåse øyne, er at jeg egentlig ikke har så vondt, er mere en upraktisk sak. Noen ganger, det går opp og ned hvor ofte, så blir jeg helt slapp i nakken, hodet, klarer ikke styre meg helt. Kan føles litt som en krampe i nakken, men klarer nesten ikke snakke normalt heller. sitter jeg med pc har jeg vanskelig for å skrive så lenge dette varer. pleier å holde på i mellom 5-30 sekunder. så kan det komme igjen etter noen minutter, eller så merker jeg ikke mere på flere dager... lurer fælt på hva dette kan være, og om jeg burde besøke en lege? Er, som sagt, ikke ubehagelig, bare veldig upraktisk..( med tanke på skole osv særlig)..Håper du kan svare meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285149-vokse-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.