Gå til innhold

Madeleine Mcann

Anbefalte innlegg

Gjest hva mener du
Skrevet

Hei,

Foreldrene er mistenkt i saken. Forferdelig hvis de ikke har gjort det. Er det flere som lurer på?

Hvis de har gjort dette må jo det ha blitt oppdaget av venne deres. De sitter alle og spiser på resturanten så går moren opp for å se etter barnet. Regner ikke med at dette kan ha tatt mer enn 10 minutter før de andre får beskjed om at Madeliene er savnet. HVis det var vi som var med disse på ferie hadde jo selvfølgelig alle satt i gang og lett etter datteren. Selvfølgelig også i leiligheten. Hvordan i all verden skal moren ha klart å skjule datteren i løpet av disse ti minuttene som hun var borte. Hun kan jo ikke ha vært borte en times tid? Da hadde jo jeg som satt igjen på resturanten tenkt etterpå at det var lenge hun var borte og fortalt dette til politiet. Nei forstår ingenting jeg. Det virker på meg som om politiet nå må ha en syndebukk. Men er enig med at engelskmenn ikke er de beste til å passe på barna sine. Nei vet ikke jeg, men noen av de 7 vennene måtte jo ha reagert på hvis det var noe galt som moren hadde gjort. Alle kunne jo ikke vært med på dette. Håper og ber ihvertfall om at hun ikke er tatt av noen pedofile. Det hadde vært bedre hvis de fant henne død, følt å si det. Håper hver dag at de skal finne henne.......... Hun er jo så søt.... De er vrikelig mange galne folk i denne verden.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Helmi

4

• nedtelling

4

• Elis31

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er vel ikke opplest og vedtatt at jenta døde under middagen? Hun kan vel ha dødd tidligere på dagen, at liket har blitt skjult før middagen og så har de slått alarm utpå kvelden? Men man skal jaggu være litt av en kald fisk for å klare å holde maska under middagen da...

Og det er også mulig jeg har sett for mye på CSI... ;o)

Skrevet

Syns faktisk det er hakket verre dersom de IKKE har gjor det, og nå blir mistenkt.

Skrevet

Det er vel ikke opplest og vedtatt at jenta døde under middagen? Hun kan vel ha dødd tidligere på dagen, at liket har blitt skjult før middagen og så har de slått alarm utpå kvelden? Men man skal jaggu være litt av en kald fisk for å klare å holde maska under middagen da...

Jeg henger meg på din forklaring! Men ser også mye på CSI... Hm...

Gjest Dreeeamer
Skrevet

Om forldrene drepte henne før de møtte vennene, men latet som om de sjekket ungene(de hadde jo to andre), så har nok ingen merket det. Hørte også de fann lik-lukt på bamsen til Madeleine, på mora sine klær, på vinduskarmen og på veien ned til stranda. Trist å si det, men alt peker mot dem..

Skrevet

Jo.men hvordan har de klart å kvittet seg med liket?

Politiet kom jo dit like etter at hun var blitt borte.

Og i den varmen kan jo ikke den lille jenta ha ligget så veldig lenge før det hadde luktet av henne.

Det er en merkelig sak.

Håper bare at de ikke er skyldige.

Skrevet

Jo.men hvordan har de klart å kvittet seg med liket?

Politiet kom jo dit like etter at hun var blitt borte.

Og i den varmen kan jo ikke den lille jenta ha ligget så veldig lenge før det hadde luktet av henne.

Det er en merkelig sak.

Håper bare at de ikke er skyldige.

Hvis hun døde flere timer før middagen hadde de god tid til å finne et sted å gjemme liket uten at det ble lukt av det.

Skrevet

Spiller det noen som helst rolle hva jeg skulle mene?

Jeg velger å vente til sannheten forhåpentligvis kommer fram.

Skrevet

Det er livet til et lite barn var det virkelige livet dere snakker om. Synes det er rystende at dere voksne mennesker driver og snakker om dette som om det var god underholdning.

Skrevet

Det er livet til et lite barn var det virkelige livet dere snakker om. Synes det er rystende at dere voksne mennesker driver og snakker om dette som om det var god underholdning.

var = fra :)

Skrevet

Selvfølgelig er vi fullt klare over at det er snakk om et virkelig lite barn, og vi mesker oss ikke med saken slik du later til å tro. Er det forbudt å snakke om saken og fundere litt?

Skrevet

Hvis hun døde flere timer før middagen hadde de god tid til å finne et sted å gjemme liket uten at det ble lukt av det.

Hei,

Velger å tro at foreldrene er uskyldige til det motsatte er bevist. Håper lille madelien dukker opp igjen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Men om hun hadde blitt død før middagen, tror du ikke at vennene ville ha merket noe på oppførselen deres. Tror du noen kunne ha klart å skjule det overfor vennene sine hvis de hadde på et vis drept barnet sitt like før? Klare å sitte der og skulle nyte en middag med venner etter at du hadde forårsaket ditt barns død.

Foreløpig så tror jeg ikke noe på at foreldrene har hatt noe med dette å gjøre. Da har de klart å bedra nesten en hel verden, iallefall en halv.

Håper i allefall at de finner helt sikkert ut hva som er skjedd, slik at iallefall ikke foreldrene blir dømt om de er uskyldige.

Skrevet

jeg bor i England og det er nyheter om Mcann hele dagen lang.

Jeg har tenkt mye på denne lille stakkars jenta, og håpet i det lengste at hun skulle dukke opp. Nå synes jeg håpet svinner og det er lite sannsynlig at hun blir funnet i live.

Først så trodde jeg at hun kanskje var kidnappet,. og at kanskje kidnapperne fikk panikk da det ble så stor mediadekning.. I ettertid så har jeg hatt tanker om at evt foreldrene kan ha hatt noe med det å gjøre. - på en annen side så har jeg oså tenkt at dette er rart, siden de har gått så veldig offansivt frem i mediene, fått velsignelse av paven osv.. så kommer dette med liklukt på klær, på bamsen i bilen etc..... kan det være mulig??? Hadde det vært meg som hadde vært anklaget for å ha drept min datter så hadde ikke jeg reagert på samme måte tror jeg.. de har virkelig stenansikter.

Men man skal ikke dømme før det motsatte er bevist. Jeg ¨håper at de klarer å finne ut av det hvor hun befinner seg, og hvem som har vært ansvarlig for at hun forsvant...

God Bless her!

Skrevet

Jeg er faktisk enig.

Skrevet

''Foreldrene er mistenkt i saken. Forferdelig hvis de ikke har gjort det. ''

Synes nå det er verre om de virklig har gjort det, jeg. Uansett synes det rimelig at de mistenkes og avhøres når så mange indisier taler i mot dem. Vet ikke hva som er best/verst, men tar meg i å håpe på at det ikke er foreldrene som har gjort det...

Skrevet

Syns faktisk det er hakket verre dersom de IKKE har gjor det, og nå blir mistenkt.

Jeg tipper foreldrene drepte jenta før de dro ut på den middagen....og at de latet som om de dro tilbake for å sjekke på alle tre barna, mens de i virkeligheten kun sjekket på to av dem...

Alt peker mot foreldrene nå, og jeg må si jeg fra dag 1 har lurt på hvorfor de er så lite sørgende...som en annen her skrev: De har steinansikter! Helt utrolig - samt at det også er nokså spesielt hvor mye de har valgt å være i medias søkelys....antakelig for å skjule seg i det hele. huff og huff, dette er så tragisk...

Skrevet

Jeg tipper foreldrene drepte jenta før de dro ut på den middagen....og at de latet som om de dro tilbake for å sjekke på alle tre barna, mens de i virkeligheten kun sjekket på to av dem...

Alt peker mot foreldrene nå, og jeg må si jeg fra dag 1 har lurt på hvorfor de er så lite sørgende...som en annen her skrev: De har steinansikter! Helt utrolig - samt at det også er nokså spesielt hvor mye de har valgt å være i medias søkelys....antakelig for å skjule seg i det hele. huff og huff, dette er så tragisk...

''Alt peker mot foreldrene nå, og jeg må si jeg fra dag 1 har lurt på hvorfor de er så lite sørgende...som en annen her skrev: De har steinansikter!''

Du kan da ikke dømme dem som barnemordere ut fra hvordan ansiktene deres ser ut? Jeg tror jammen jeg også hadde fått steinansikt hvis det stod et enormt kobbel med fotografer og journalister klare hver gang jeg stakk nesa utenfor døra.

Skrevet

Jeg fant nettopp spørsmålslisten hun fikk, og himmel for en styrke hun må ha som holder seg oppegående enda. Uansett hva hun har gjort, mener jeg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162105

Nei, jeg håper og tror at hun/dem ikke har gjort det de sikter henne for, og at tulla dukker opp snart!

Tenk å svare nei på første spørsmålet, og likevel få masse spørsmål om hvor hun har gjort av liket mm. Grusomt....

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg aner ikke lenger hva jeg skal tro. Det ene alternativet virker like utrolig som det andre...

Synes så utrolig synd på den lille jenta :( !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...