Gå til innhold

Madeleine Mcann

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Alt peker mot foreldrene nå, og jeg må si jeg fra dag 1 har lurt på hvorfor de er så lite sørgende...som en annen her skrev: De har steinansikter!''

Du kan da ikke dømme dem som barnemordere ut fra hvordan ansiktene deres ser ut? Jeg tror jammen jeg også hadde fått steinansikt hvis det stod et enormt kobbel med fotografer og journalister klare hver gang jeg stakk nesa utenfor døra.

Joda, jeg dømmer dem nok litt av den grunn...Syns det er helt utrolig at jeg aldri har sett den moren gråte over at hennes barn er borte...og faren? tja, kanskje litt vått i øyekroken..men steinansikter det syns jeg faktisk de har - og du ville kanskej også fått det? jeg hadde nok ikke fått det. Det er forskjellig, enig i det - men jeg etterspør nok helst en sorgreaksjon.

Så bare kall meg dømmende du ;) jeg står for det.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Helmi

4

• nedtelling

4

• Elis31

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spiller det noen som helst rolle hva jeg skulle mene?

Jeg velger å vente til sannheten forhåpentligvis kommer fram.

Helt enig med deg.

Skrevet

Joda, jeg dømmer dem nok litt av den grunn...Syns det er helt utrolig at jeg aldri har sett den moren gråte over at hennes barn er borte...og faren? tja, kanskje litt vått i øyekroken..men steinansikter det syns jeg faktisk de har - og du ville kanskej også fått det? jeg hadde nok ikke fått det. Det er forskjellig, enig i det - men jeg etterspør nok helst en sorgreaksjon.

Herregud...du kan da ikke mene at du ikke tror de sørger fordi om de har steinansikter? Det vi ser er jo kun noen korte øyeblikk hvor media filmer dem. Ingen sørgende gråter vel 24 timer i døgnet? Jeg gråt personlig ikke i verken begravelser eller over andre triste ting når andre så meg i over 20 år. Hadde også steinansikt. MEN jeg sørget likevel. Noen gråter beste på kammerset!

Skrevet

Herregud...du kan da ikke mene at du ikke tror de sørger fordi om de har steinansikter? Det vi ser er jo kun noen korte øyeblikk hvor media filmer dem. Ingen sørgende gråter vel 24 timer i døgnet? Jeg gråt personlig ikke i verken begravelser eller over andre triste ting når andre så meg i over 20 år. Hadde også steinansikt. MEN jeg sørget likevel. Noen gråter beste på kammerset!

Joda, det mener jeg. Nok om det.

Gjest Multippel
Skrevet

Utrolig hvor forskjellig man ser ting. Jeg syns det er malt lidelse over hele ansiktet på begge to jeg.

Gjest Multippel
Skrevet

Det er vel ikke opplest og vedtatt at jenta døde under middagen? Hun kan vel ha dødd tidligere på dagen, at liket har blitt skjult før middagen og så har de slått alarm utpå kvelden? Men man skal jaggu være litt av en kald fisk for å klare å holde maska under middagen da...

Og det er også mulig jeg har sett for mye på CSI... ;o)

Det er virkelig en underlig sak. Og om foreldrene er skyldige så er det en sak verdt en psykologisk studie. Hvis Maddie ble drept tidligere hvordan fikk de da fraktet liket gjennom travle gater og ned til stranden uten at noen la merke til det? Jeg forstår ingenting av denne saken.

tzatziki1365380058
Skrevet

Utrolig hvor forskjellig man ser ting. Jeg syns det er malt lidelse over hele ansiktet på begge to jeg.

Enig med deg

Gjest best wishes
Skrevet

Det er vel ikke opplest og vedtatt at jenta døde under middagen? Hun kan vel ha dødd tidligere på dagen, at liket har blitt skjult før middagen og så har de slått alarm utpå kvelden? Men man skal jaggu være litt av en kald fisk for å klare å holde maska under middagen da...

Og det er også mulig jeg har sett for mye på CSI... ;o)

Men hvor har de i såfall gjort av liket? i varmen så må vel liklukten bli ganske påtrengende?

Skrevet

Selvfølgelig er vi fullt klare over at det er snakk om et virkelig lite barn, og vi mesker oss ikke med saken slik du later til å tro. Er det forbudt å snakke om saken og fundere litt?

Jeg synes jo at det er akkurat det dere gjør: mesker dere med saken.

Synes det er helt smaksløst at dere kan holde på sånn når det det er snakk om er stor tragedie - slik alle tilsvarende hendelser er.

Skrevet

Jeg tipper foreldrene drepte jenta før de dro ut på den middagen....og at de latet som om de dro tilbake for å sjekke på alle tre barna, mens de i virkeligheten kun sjekket på to av dem...

Alt peker mot foreldrene nå, og jeg må si jeg fra dag 1 har lurt på hvorfor de er så lite sørgende...som en annen her skrev: De har steinansikter! Helt utrolig - samt at det også er nokså spesielt hvor mye de har valgt å være i medias søkelys....antakelig for å skjule seg i det hele. huff og huff, dette er så tragisk...

De kan da ikke ha drept jenta før de gikk i middag. Da må vel vennene ha reagert på at de har oppført seg annerledes i den middagen. I så fall må de i hvert fall ha steinansikt.

Skrevet

Jeg synes jo at det er akkurat det dere gjør: mesker dere med saken.

Synes det er helt smaksløst at dere kan holde på sånn når det det er snakk om er stor tragedie - slik alle tilsvarende hendelser er.

Det er naturlig at det blir spekulasjoner, og det er vel egentlig en god ting, at folk bryr seg, og ønsker å få vite sannheten?

Sånn er det i alle slike saker, det spekuleres i Tran Larsen saken, og det ble spekulert masse i Orderud saken. Det engasjerer masse mennesker, og særlig når det er et lite barn som er savnet.

Skrevet

Men hvor har de i såfall gjort av liket? i varmen så må vel liklukten bli ganske påtrengende?

Jeg aner ikke og som alle andre så håper jeg virkelig de finner ut av denne saken snart, en gang for alle.

Gjest best wishes
Skrevet

''Foreldrene er mistenkt i saken. Forferdelig hvis de ikke har gjort det. ''

Synes nå det er verre om de virklig har gjort det, jeg. Uansett synes det rimelig at de mistenkes og avhøres når så mange indisier taler i mot dem. Vet ikke hva som er best/verst, men tar meg i å håpe på at det ikke er foreldrene som har gjort det...

Jeg håper at den lille jenta fikk en minst mulig smertefull død. Og da tenker jeg at det var bedre om hun døde i en ulykke som foreldrene sto for, enn å bli kidnappet og kanskje voldtatt.

Skrevet

Jeg håper at den lille jenta fikk en minst mulig smertefull død. Og da tenker jeg at det var bedre om hun døde i en ulykke som foreldrene sto for, enn å bli kidnappet og kanskje voldtatt.

Kan ikke annet enn å si meg enig med deg.

Skrevet

Du har vel rett i det.

Synes bare det er skremmende med en slik kald fisk som hun må være om hun virkelig har gjort det - og de har jo også de små tvillingene.

Gjest best wishes
Skrevet

Du har vel rett i det.

Synes bare det er skremmende med en slik kald fisk som hun må være om hun virkelig har gjort det - og de har jo også de små tvillingene.

Det er de to små barna som virkelig får lide nå, om foreldrene har gjort det. De blir antakelig tatt fra foreldrene sine, samt at storesøster er død.

Litt av en barndom må jeg si.

Så for deres skyld så håper jeg jo at foreldrene er uskyldige.

For madeleines skyld så håper jeg at foreldrene gjorde det.

Skrevet

De kan da ikke ha drept jenta før de gikk i middag. Da må vel vennene ha reagert på at de har oppført seg annerledes i den middagen. I så fall må de i hvert fall ha steinansikt.

Dersom de har gjort det, som desverre stadig mer tyder på, så har de steinansikt nok så det holder. Dette mediakjøret de har bidratt til å få i gang i det som nå kan vise seg å være et fiktivt søk etter et barn de vet de har drept, beviser jo evnen til å holde en maske.

Jeg blir helt dårlig av å tenke på at de har drept et barn, og så fått en hel verdens sympati for det. Stakkars nydelige jente, og som flere her sier, stakkars de to tvillingene.

Skrevet

Jeg aner heldigvis ikke hvordan mitt ansikt ville sett ut om mitt barn hadde forsvunnet. Men folk sørger på forskjellig vis, og jeg syns ikke argumentet om "steinansikter" holder som bevis for at de har tatt livet av datteren sin.

Jeg aner ikke hva jeg skal tro i denne saken, bare så det er sagt.

Skrevet

jeg bor i England og det er nyheter om Mcann hele dagen lang.

Jeg har tenkt mye på denne lille stakkars jenta, og håpet i det lengste at hun skulle dukke opp. Nå synes jeg håpet svinner og det er lite sannsynlig at hun blir funnet i live.

Først så trodde jeg at hun kanskje var kidnappet,. og at kanskje kidnapperne fikk panikk da det ble så stor mediadekning.. I ettertid så har jeg hatt tanker om at evt foreldrene kan ha hatt noe med det å gjøre. - på en annen side så har jeg oså tenkt at dette er rart, siden de har gått så veldig offansivt frem i mediene, fått velsignelse av paven osv.. så kommer dette med liklukt på klær, på bamsen i bilen etc..... kan det være mulig??? Hadde det vært meg som hadde vært anklaget for å ha drept min datter så hadde ikke jeg reagert på samme måte tror jeg.. de har virkelig stenansikter.

Men man skal ikke dømme før det motsatte er bevist. Jeg ¨håper at de klarer å finne ut av det hvor hun befinner seg, og hvem som har vært ansvarlig for at hun forsvant...

God Bless her!

Jeg synes ikke de har stenansikter. Jeg synes moren så temmelig knekt og sjokka ut da hun kom ut fra det avhøret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...