Gå til innhold

Madeleine Mcann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper foreldrene drepte jenta før de dro ut på den middagen....og at de latet som om de dro tilbake for å sjekke på alle tre barna, mens de i virkeligheten kun sjekket på to av dem...

Alt peker mot foreldrene nå, og jeg må si jeg fra dag 1 har lurt på hvorfor de er så lite sørgende...som en annen her skrev: De har steinansikter! Helt utrolig - samt at det også er nokså spesielt hvor mye de har valgt å være i medias søkelys....antakelig for å skjule seg i det hele. huff og huff, dette er så tragisk...

Hun i Australia som ble uskyldig dømt, etter at en dingo tok babyen hennes hadde også stenansikt, ihvertfall ifølge filmen....

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Helmi

4

• nedtelling

4

• Elis31

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis hun døde flere timer før middagen hadde de god tid til å finne et sted å gjemme liket uten at det ble lukt av det.

Som turist har du vel ikke mange plasser å gjemme et lik. I tillegg har hele byen lett etter jenta i alle de dagene og ukene de ikke fant jenta. Fryser måtte være det eneste logiske stedet. Og hvor skulle en turist få tak i en fryser?

Skrevet

Jeg synes ikke de har stenansikter. Jeg synes moren så temmelig knekt og sjokka ut da hun kom ut fra det avhøret.

Enig.

Skrevet

Hun i Australia som ble uskyldig dømt, etter at en dingo tok babyen hennes hadde også stenansikt, ihvertfall ifølge filmen....

Den har jeg også sett.

Skrevet

Jeg synes ikke de har stenansikter. Jeg synes moren så temmelig knekt og sjokka ut da hun kom ut fra det avhøret.

Her på tv går det nyheter hele dagen om de.. og for meg så ser det ut for at asniktsuttrykket er det samme.

Skrevet

Her på tv går det nyheter hele dagen om de.. og for meg så ser det ut for at asniktsuttrykket er det samme.

Er det mulig at det er samma reprisen hele tida...?! Ikke rart uttrykket er det samme...

Skrevet

Er det mulig at det er samma reprisen hele tida...?! Ikke rart uttrykket er det samme...

Tror du at de viser bare ett klipp.. Hvor mange minutter tilsammen tror du at mediene har av paret??

Skrevet

Jeg aner heldigvis ikke hvordan mitt ansikt ville sett ut om mitt barn hadde forsvunnet. Men folk sørger på forskjellig vis, og jeg syns ikke argumentet om "steinansikter" holder som bevis for at de har tatt livet av datteren sin.

Jeg aner ikke hva jeg skal tro i denne saken, bare så det er sagt.

Min kommentar var:

"Hadde det vært meg som hadde vært anklaget for å ha drept min datter så hadde ikke jeg reagert på samme måte tror jeg.. de har virkelig stenansikter."

Jeg vet at folk sørger forskjellig,, men poenget mitt var at hadde jeg blitt beskylt og ha drept barenet mitt så hadde jeg reagert anderledes.. de reagerer ved å "steinansikter" Jeg har ikke sagt at de er skyldige-

*legger diskusjonen rundt det å ha steinansikt død her fra...*

Gjest best wishes
Skrevet

Men teorien om at jenta selv kan ha stått opp gått ut fra hotellrommet og rotet seg vekk, er den helt borte?

En alternativ teori er jo at hun kan ha gått ned til havnen og druknet.

Skrevet

Men teorien om at jenta selv kan ha stått opp gått ut fra hotellrommet og rotet seg vekk, er den helt borte?

En alternativ teori er jo at hun kan ha gått ned til havnen og druknet.

Har hun selv ruslet ned til havnen og druknet så ville man ha funnet liket vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...