Gå til innhold

70-åringer spiser normalt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå funnet ut at 70-åringer ikke trenger å ha gebiss, at de går på do selv og de spiser det som blir satt på bordet. Det var ingenting å grue seg for nei. Men det finnes sikkert "sære" 70-åringer på samme måte som det finnes i alle aldersgrupper. Men de som har vært her i helga, er meget ungdommelige og trivelige mennesker :-)

Skrevet

Bare en liten ting...

Var 70 års lag i helga. Der ble det drukket vin av både bursdagsbarn og kone frem til 03.30... så, 70 år unge mennesker er som alle andre. :-)

Skrevet

Det var hyggelig at du slapp å følge dem på do.

Hva serverte du, forresten?

Skrevet

Det var hyggelig at du slapp å følge dem på do.

Hva serverte du, forresten?

Det ble til at jeg lagde et slags koldtbord. Kjøpte inn masse godt pålegg og brød. Så stekte jeg karbonader, løk, kokte poteter, spekeskinke og eggerøre osv. Hadde da rester etter dette til frokosten på søndag også. Tror det fallt i smak :-). Ingen tenner som hang igjen i spekeskinka heller. Så det ble en bra helg dette!!

Skrevet

Det ble til at jeg lagde et slags koldtbord. Kjøpte inn masse godt pålegg og brød. Så stekte jeg karbonader, løk, kokte poteter, spekeskinke og eggerøre osv. Hadde da rester etter dette til frokosten på søndag også. Tror det fallt i smak :-). Ingen tenner som hang igjen i spekeskinka heller. Så det ble en bra helg dette!!

''Ingen tenner som hang igjen i spekeskinka heller''

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...