pekkaline Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189427677' post='3671812] Hele verdens netthandel er et sammensurium av ekte og falske varer. puster ut... Jeg handler aldri fra nettet. Men kanskje en gang i fremtiden. Men ang merkevarer, ville det ikke være temmelig pinlig å bli avslørt av venner og bekjente? Eller gjør man det ikke til en hemmelighet at den er uekte? 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 He-he, det der kunne jeg også gjort! Har en særdeles merkebevisst søster, hun følger trender og moter og gud vet hva. Når hun er på besøk så kan hun hvine henrykt over at jeg har kjøpt ett eller annet merke, mens jeg står med tomt uttrykk i ansiktet og er heller forvirret... Sukk... *lol* Jeg hadde fått sjokk om noen skreik pga veska mi! Er det en orm der eller? hihi 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 *lol* Jeg hadde fått sjokk om noen skreik pga veska mi! Er det en orm der eller? hihi Ikke sant?! Ja-ja, godt vi mennesker er forskjellig! 0 Siter
morsan Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 *lol* Jeg hadde fått sjokk om noen skreik pga veska mi! Er det en orm der eller? hihi ''Er det en orm der eller? hihi'' *lol* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 ''Er det en orm der eller? hihi'' *lol* Bare le, du, som sikkert ikke bor i hoggormland! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg er ikke så opptatt av merkevarer. Og når det gjelder Luis Vuitton, som saken i linken gjaldt, så er det meg komplett umulig å forstå hvorfor folk kjøper disse veskene - hva enten de er ekte eller falske! Veskene er utrolig stygge, og sprader du rundt med en, vil sikkert minst 99% tenke enten at det er en 'fake' veske, eller de gir blaffen i hele veska. Louis Vitton har masse fine vesker av god kvalitet, altså! Og da snakker jeg _ikke_ om disse brune, hvite eller i andre farger med logoer over det hele, men skinnvesker av ulik design i topp kvalitet. Skulle gjerne hatt en selv, jeg, men det byr meg i mot å betale såpass mye. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Husker vi var i Bulgaria for ørten år siden. Da kunne du på markedet plukke ut f eks en shorts du likte, og så varierte det om det sto "addidas" eller "boss" på den...;-) Du kunne også kjøpe hele ruller med emblemer av kjente merker, så kunne du eventuelt starte din egen kolleksjon...;-) *ler* Har hørt lignende historier fra Tyrkia de siste årene ;o) 0 Siter
Gjest Drynites Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Samme tenkte jeg, jeg vet knapt hva som er hva. Ei venninne av meg hadde ei veske det stod gucci på. " Å, jasså så du har gukki-veske du ja" sa jeg. Hun flatet ut i latterkrampe. Jeg hadde hørt om merket faktisk, men uttalen var det verre med. Men når man gjør lovbrudd uten å vite det, da må man _minst_ få data i fengslet ja!! Tanta mi hadde kjøpt seg "Gussi-klokke" i Tyrkia. Holdt på flire meg i hel. Ekte Gussi-klokke til 140 kr. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Tanta mi hadde kjøpt seg "Gussi-klokke" i Tyrkia. Holdt på flire meg i hel. Ekte Gussi-klokke til 140 kr. *vittig* 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189427491' post='3671804] Jeg ville heller aldri kjøpt disse veskene. Men f.eks. dyre sportsklær, det er litt mer interessant. Det er jo også merkevarer. ''Men f.eks. dyre sportsklær, det er litt mer interessant. Det er jo også merkevarer.'' Sånn til hverdags driter jeg i hva det står på merkelappen på klærne mine, men jeg må innrømme at jeg har noen fritidsplagg (goretexjakke- og bukse + regnjakke og regnbukse f.eks.) som er kostbare og av kjente merker ja. De _er_ bedre å ha på og har bedre kvalitet enn de som koster en brøkdel på H&M, ikke til å komme unna og siden jeg vil at det skal være lystbetont for meg selv å være utendørs så har jeg valgt å legge litt penger i akkurat det. Men både regnjakke og regnbukse er kjøpt på salg da. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 ''Men f.eks. dyre sportsklær, det er litt mer interessant. Det er jo også merkevarer.'' Sånn til hverdags driter jeg i hva det står på merkelappen på klærne mine, men jeg må innrømme at jeg har noen fritidsplagg (goretexjakke- og bukse + regnjakke og regnbukse f.eks.) som er kostbare og av kjente merker ja. De _er_ bedre å ha på og har bedre kvalitet enn de som koster en brøkdel på H&M, ikke til å komme unna og siden jeg vil at det skal være lystbetont for meg selv å være utendørs så har jeg valgt å legge litt penger i akkurat det. Men både regnjakke og regnbukse er kjøpt på salg da. ) 0 Siter
morsan Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Tanta mi hadde kjøpt seg "Gussi-klokke" i Tyrkia. Holdt på flire meg i hel. Ekte Gussi-klokke til 140 kr. *he he* Jeg kjøpte ikke, men fikk mange tilbud om å kjøpe "Leal Lolex" i Thailand! ;-) "Only 5 dollal!" 0 Siter
Gjest markedsvarer er som regel fake Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hvis du f.eks kjøper en Versace kjole på et marketd, og betaler 70,- så er det STORE sjanser for at det er en "fake". Luis. fake vesker, klokker etc er ikke dyre,, Husker jeg leste i avisen om en gutt som hadde kjøpt seg en falsk Rollex klokke og ble tatt av politiet i ROMA.. han fikk kjempbot,, om jeg ikke husker feil så måtte de betale rundt 15-20 000,- stakkars gutt.. han var vel rundt en 12-14 år,, og han visste vel ikke at det var fake!!! 0 Siter
nedtelling Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Husker vi var i Bulgaria for ørten år siden. Da kunne du på markedet plukke ut f eks en shorts du likte, og så varierte det om det sto "addidas" eller "boss" på den...;-) Du kunne også kjøpe hele ruller med emblemer av kjente merker, så kunne du eventuelt starte din egen kolleksjon...;-) Vi var i Vietnam i 1998, og jeg husker godt jeg så et par joggesko - det stod Nike på den ene siden og Adidas på den andre.. DA lo vi godt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.