Gå til innhold

Får ikke slettet Facebook-profilen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får slettet profilen min på facebook? Har gått inn på account og trykket delete, men jeg er jo der fortsatt? Huff og huff, jeg gidder ikke mer nemlig..noen råd?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Du kan ikke slette den, men deaktivere. Da skal du forsvinne fra selve siden (dvs at andre finner deg ikke), men du er i systemet enda.

Hvordan du gjør det, vet jeg ikke.

Skrevet

Det er bare å gå inn og deaktivere accounten din. Da kan ingen lenger finne deg på facebook.

Skrevet

Det er bare å gå inn og deaktivere accounten din. Da kan ingen lenger finne deg på facebook.

Hvordan kan pårørende slette/deaktivere facebookprofiler til personer som ikke lenger er i live? Som regel vet vi bare vårt eget passord.

Jeg ser at profilen til en kjendis er forsvunnet, men først noen uker eller måneder etter hans død. En ung kvinne som døde etter fødsel finner jeg smilende med stor mage på facebook...

Skrevet

Jeg ville slettet all info som bilder osv, og deretter deaktivert kontoen. Om du lar bildene være er de fremdeles tilgjengelige for folka bak Facebook, såvidt jeg har skjønt.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hvordan kan pårørende slette/deaktivere facebookprofiler til personer som ikke lenger er i live? Som regel vet vi bare vårt eget passord.

Jeg ser at profilen til en kjendis er forsvunnet, men først noen uker eller måneder etter hans død. En ung kvinne som døde etter fødsel finner jeg smilende med stor mage på facebook...

Jeg regner med det går an å få slettet sånne profiler om man tar kontakt med de som driver siden.

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg kjenner en som døde for noen måneder siden, og hennes profil er slettet, men det tok litt tid. Jeg tror nok at dersom man sender en mail til de som driver FB så ordner det seg nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...