Gå til innhold

hei Beaberg

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus

Heisann, ble litt bekymret før helgen,fikk blødning og krampe i magen så jeg fikk komme på sjukehus på UL,men alt var i orden, så en liten tass som sprellet og vinket med armer. skikkelig søtt å beroligende å se, blødning kunne komme av så mye, legen så ikke at noe var galt,mormunnen lukket og lang så ingen synlige tegn på at noe er galt,tok det med ro i helga og alt ble bedre,utrolig hvor nervøs man blir for det aller minste. Jeg er 11+4 idag,krysser fingrene for deg også.klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285182-hei-beaberg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det gikk så bra da ;)

Vi har vært på tidlig ul 5 sept der alt sto bra til med den lille.

Var på første kontroll i dag og fikk høre hjertelyden.

Det lå på ca 156 så det var også perfekt:)

Er fremdele utrolig kvalm men er kommet til uke 12 i dag så da håper jeg det snur snart.

Er du i fin form da ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285182-hei-beaberg/#findComment-2289940
Del på andre sider

Gjest minniepus

Så bra at det gikk så bra da ;)

Vi har vært på tidlig ul 5 sept der alt sto bra til med den lille.

Var på første kontroll i dag og fikk høre hjertelyden.

Det lå på ca 156 så det var også perfekt:)

Er fremdele utrolig kvalm men er kommet til uke 12 i dag så da håper jeg det snur snart.

Er du i fin form da ?

joda, formen begynner å hjelpe på,litt lettere til sinns, men jammen har det vært tøffe uker, det som er ille er ikk all kvalmen og sånn, men det at jeg føler meg så lat og slapp,orker ikke trene eller noe, bare sove eller sitte å sløve i sofaen,og sånn pleier jeg ikke å være derfor er det en smule irriterende, men nå begynner det å hjelpe på, så kanskje jeg er over den verste kneika.blir 12 uker i overimorgen,teller dager og uker som søren. jammen er det moro å se på UL hvordan det er tassen har det,armer og bein,først egangen jeg så den var jo en liten grå klump,umulig å se forskjell på bak fram omtrent, elle ropp ned...men nå så en jo klart hodet og armer og bein. men jammen er det forskjell på privat og offentlig ul ja. den første privat fikk jeg kjempegod veiledning og det var ikke måte på bilder og dvd og alt, på den offentlige i forrige uke der skulle alt få fort og legen sa jeg var en uke lenger enn slik jeg regner, jeg sa at jeg hadde vært på privat Ul og der regnet de ut størrelse og fant det ut sånn, men legen ville ikke høre på det, han sa jeg var tolv uker og at ungen var 3 cm lang, ja da kan du vel se nøyaktig hvor langt da sa jeg, men han sa at jeg var 12 uker for det kom fram av terminkalenderen han hadde som han regna ut etter når jeg hadde første dag i siste mens.håpløs fyr, dessuten tenkte jeg på etterpå at hvis han stod hardnakket på at jeg var tolv uker, så skal ungen være adskillig mer enn 3 cm i lengde.han var så unøyaktig syns jeg.bilder fikk jeg ikke.fikk beskjed at det var det ingen vits i sålenge jeg skulle på ny ul,den ordinære om 5 uker eller noe. jaja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285182-hei-beaberg/#findComment-2290485
Del på andre sider

joda, formen begynner å hjelpe på,litt lettere til sinns, men jammen har det vært tøffe uker, det som er ille er ikk all kvalmen og sånn, men det at jeg føler meg så lat og slapp,orker ikke trene eller noe, bare sove eller sitte å sløve i sofaen,og sånn pleier jeg ikke å være derfor er det en smule irriterende, men nå begynner det å hjelpe på, så kanskje jeg er over den verste kneika.blir 12 uker i overimorgen,teller dager og uker som søren. jammen er det moro å se på UL hvordan det er tassen har det,armer og bein,først egangen jeg så den var jo en liten grå klump,umulig å se forskjell på bak fram omtrent, elle ropp ned...men nå så en jo klart hodet og armer og bein. men jammen er det forskjell på privat og offentlig ul ja. den første privat fikk jeg kjempegod veiledning og det var ikke måte på bilder og dvd og alt, på den offentlige i forrige uke der skulle alt få fort og legen sa jeg var en uke lenger enn slik jeg regner, jeg sa at jeg hadde vært på privat Ul og der regnet de ut størrelse og fant det ut sånn, men legen ville ikke høre på det, han sa jeg var tolv uker og at ungen var 3 cm lang, ja da kan du vel se nøyaktig hvor langt da sa jeg, men han sa at jeg var 12 uker for det kom fram av terminkalenderen han hadde som han regna ut etter når jeg hadde første dag i siste mens.håpløs fyr, dessuten tenkte jeg på etterpå at hvis han stod hardnakket på at jeg var tolv uker, så skal ungen være adskillig mer enn 3 cm i lengde.han var så unøyaktig syns jeg.bilder fikk jeg ikke.fikk beskjed at det var det ingen vits i sålenge jeg skulle på ny ul,den ordinære om 5 uker eller noe. jaja.

Hei igjen:)

Første dag uten kvalme og oppkast . Jippi;)

Men det ene avløser det andre, helt forferdelig vondt i ryggen i dag:(

Håper både form og rygg blir bedre snart.

Hadde super erfaring på sykehuset vi:)

Fikk flere bilder, hun fortalte mye under veis og fikk beskjed om at fosteret var 4,2 cm og 11 uker og 2 dager på vei.(5sept)

Så jeg skjønner heller ikke det du sier om 3 cm og 12 uker det stemmer jo ikke.

Du var nok uheldig vil jeg si, håper du høster bedre erfaringer neste gang:)

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285182-hei-beaberg/#findComment-2291573
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...