Gå til innhold

Uteblitt mens

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er 31 år og har to barn. Nå ønsker vi et barn til. Men mensen har blitt veldig uregelmessig. Det er over to mnd mellom hver gang den kommer. Tidligere har jeg vært regelmessig, i hvertfall etter at jeg fikk barna. Jeg spiser bra, normal vekt, ikke mye stress og er stort sett frisk og rask. Jeg har vært hos gynekolog og han sa at alt så bra ut. Og grav testene er negative. Hva i all verden kan det være? Jeg to en angrepille i febreuar, men kan den forstyrre mensen så lenge etterpå? Det var etter at jeg tok den at mensen ble uregelmessig. Setter stor pris på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285184-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...