Gå til innhold

Hva var din middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes både sunt og godt ut. :o)

Jeg spite 2 kjøttkaker, resten av gårsdagens linsestuing (som så nesten jævlig ut, men som smakte kjempegodt!) + gulrot, blomkål og broccoli. :o)

Mesteparten hørtes godt ut, jeg lar være å kommentere linsesmørja. ;)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

38

• Lillemus

7

• annegunn

7

• frosken

4

Skrevet

Havregrøt med eple, kanel og sukker. Ikke det beste jeg vet akkurat, men skulle spille kamp ikveld.

Havregrøt er godt. Jeg lager det ofte til ungene til kveldsmat. :)

Skrevet

Tusen takk for oppskrift, men et par spørsmål bare, om du gidder. Fisken, torskefilet, bare tiner du den og putter den i sausen, eller lar du den trekke i kokende vann først.

Og så var det eggene, er det bare eggehviten du bruker eller hele egget.

Sikkert amatør spørsmål, men.

Skjærer bare opp halvtint fisk i terninger, jeg. Og lar den trekke litt i sausen. Og jeg bruker hele egget. :)

Du får melde ifra dersom du lager, da? ;)

Skrevet

Kyllingvinger og loff. nam nam.. lenge siden! og mango til dessert.

Skrevet

Fantes virkelig Dolmio-saus for 15 år siden???

Jeg oppdaget den bare for 5-6 år siden, jeg :)

Ja, jeg er da ganske så sikker på at det var Dolmiosaus. Vi bodde i Oslo på den tiden og der var det kanskje litt større utvalg av "eksotiske" sauser ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Skjærer bare opp halvtint fisk i terninger, jeg. Og lar den trekke litt i sausen. Og jeg bruker hele egget. :)

Du får melde ifra dersom du lager, da? ;)

Tror nok jeg skal prøve å lage det på søndag.

Han minstemann elsker fiskegrateng, så om jeg klarer dette blir han nok glad. Du bruker ikke sånn tørr brødrasp (eller hva det heter) på toppen av gratengen.

Tusen takk for oppskrift, jeg skal nok prøve dette på søndag.

Skrevet

Kyllingvinger og loff. nam nam.. lenge siden! og mango til dessert.

Mmmm... :)

Skrevet

Nope, bare knekker eggene oppi og rører godt, jeg. :) Hva sier kjæresten? ;)

Han liker det meste sier han - da spørs det om ikke Lillemus skal lage fiskegrateng snart! Mmmmm! :o)

Skrevet

Han liker det meste sier han - da spørs det om ikke Lillemus skal lage fiskegrateng snart! Mmmmm! :o)

Kult. :)

Skrevet

Tror nok jeg skal prøve å lage det på søndag.

Han minstemann elsker fiskegrateng, så om jeg klarer dette blir han nok glad. Du bruker ikke sånn tørr brødrasp (eller hva det heter) på toppen av gratengen.

Tusen takk for oppskrift, jeg skal nok prøve dette på søndag.

Har aldri hørt om sånn brødrasp på toppen, jeg. ;) Lykke til! :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Har aldri hørt om sånn brødrasp på toppen, jeg. ;) Lykke til! :)

Takk.

Skrevet

Kult. :)

Han er egentlig veldig grei matveien, spiser alt jeg lager og synes stort sett det meste er godt. :o)

Han påsto en gang han ikke var så glad i fiskekaker, men sist han var innom her hadde vi hatt det til mdidag og antagelig var han kjempesulten for han spiste 4 stykker på brød. :o)

Skrevet

Stekte kjøttpølser, potetstappe og kålrabistappe. De to potet-haterne fikk pastaskruer. Det er det eneste unntaket jeg har, når vi har poteter har vi også pasta eller ris. Når gubben ikke har klart å lære seg å like poteter på 44 år gir jeg opp.....

I morgen skal vi ha pasta med norzola og spinatsaus, onsdag kyllingburgere med hjemmelagde spelthamburgerbrød, torsdag laksewok, fredag kylling og pommes frites.

Har du en oppskrift på hamburgerbrødene? :o)

Skrevet

Også kan du ta med deg dyret ditt også, slik at jeg kan lufte ham samtidig? ;)

Han er sur på meg fordi jeg har vært borte i hele dag. Ville sikkert likt å vært hos tante, men ser liksom ikke for meg at du møter oss før kl 8 for å overta ham...

Skrevet

Han er sur på meg fordi jeg har vært borte i hele dag. Ville sikkert likt å vært hos tante, men ser liksom ikke for meg at du møter oss før kl 8 for å overta ham...

Kl 8 er for tidlig for snille tante, ja... :(

Skrevet

Det hørtes deilig ut :-)

Hos oss ble det ferdigkjøpt pizza :-) Spiste akkurat det stykket som ble igjen.... jeg elsker pizza!!!!

Laget meg smørbrød her en dag og tenkte på noe du foreslo (ble sikkert ikke helt som du gjorde, men,,,,):

Ristet to skiver, smørte kesam på (det foreslo du sikkert ikke!!!!), la oppå masse tomater, paprika, ruccolasalat og nykvernet pepper + frisk basilikum :-)

Skrevet

*æææææ*

Næsj, den var ikke kald, men den smakte fremdeles jordbær. *grøss* Og det er altså 11 år siden...

Kjøpepizza har jeg ikke spist siden Lillevill lå i magen, og det klarer jeg heller ikke lenger. Prøvde i fjor sommer engang - hadde faktisk lyst på, til og med, men jeg klarte bare ikke. Ikke at det gjør så mye da - vi mekker ånkli italiensk pizza a la flyfly en gang i uka eller noe...

Skrevet

Dolmiosaus er forbudt når jeg skal spise middag!! Gubben pleier å ha det klart til dager jeg ikke er hjemme ;)

Jeg fikk spysjuka etter at jeg hadde spist middag med dolmiosaus - for omtrent 15 år siden. Orker ikke den sausen den dag i dag :-/

Jeg hadde tenkt å skrive noe her, men noen kom meg visst i forkjøpet...

Skrevet

Åh nei, så kjipt! :( Sånt sitter i lenge. Ekkelt. Jeg fikser ikke så bra sånn sprøstekt løk den dag i dag etter mitt siste svangerskap. Bare lukta gjør meg kvalm.

(Spør annegunn en gang om jordbærmilkshaken fra McDonald's! *ond*)

Ikke engang jentungen kan kjøpe jordbærmilkshake hvis jeg er med...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...