Gå til innhold

hjelp - må få sendt et brev!

Anbefalte innlegg

Gjest desssperat
Skrevet

Jeg har en billett her som må frem til london på onsdag, hva gjør jeg? Spurte, ringte og maste alt jeg kunne på Posten idag, for å høre om det kunne komme fram om jeg sendte det idag, men det gikk ikke, selv ikke med hastebrev.

Så nå lurer jeg på om det kan være en løsning å finne noen tilfeldige som skal reise til London imorgen? (Fra Ålesund) Hva gjør jeg da, ringer flyselskapet og ber om noen navn på noen av de reisende? Er det en mulighet? Så kan de eventuelt bare droppe brevet av på flyplassen i London?

Eller høres dette helt spinnvillt ut?

Råd?

Gjest Kreativt hjørne
Skrevet

Rope på "Supermann"

Det skal vel gå an å sende telegram enda? Hva med å send en fil, hvor brevet er scannet inn som kan printes ut av noen i London?

mvh

Skrevet

Flyselskapet oppgir nok ikke navn på passasjerer.

Hva med fax og e-post? Må brevet frem i original?

Hva med å legge frem en tåredryppende historie for ett eller flere flyselskal - kanskje de forbarmer seg over deg? Tviler egentlig litt.

Har du vurdert DHL, TNT eller tilsvarende? Jeg ville ringt dit - men dette koster, minimum et par hundre.

Gjest desssperat
Skrevet

Rope på "Supermann"

Det skal vel gå an å sende telegram enda? Hva med å send en fil, hvor brevet er scannet inn som kan printes ut av noen i London?

mvh

Vel det er en konsert billett,så jeg vet ikke om det er mulig å scanne den inn. Men jeg vil kontakte bilett-folkene og spør om det er mulig at de sender meg en email med biletten, det skal visst gå an å velge dette når man først bestiller billetten. Om det går, får jeg bare krysse fingrene for.Takk, begge to!

Gjest ålesunder
Skrevet

Finn ut når det er avgant til London (er det ikke i kveld?) og still deg opp på Vigra! (om ingen av de andre alternativene funker.)

Skrevet

Kan ikke noen av flyvertinnene levere brevet på flyplassen i London, da. Ville ikke ha blandet inn folk jeg ikke kjente og som ikke var profesjonelle.....

Skrevet

Flyselskapet oppgir nok ikke navn på passasjerer.

Hva med fax og e-post? Må brevet frem i original?

Hva med å legge frem en tåredryppende historie for ett eller flere flyselskal - kanskje de forbarmer seg over deg? Tviler egentlig litt.

Har du vurdert DHL, TNT eller tilsvarende? Jeg ville ringt dit - men dette koster, minimum et par hundre.

Det er jo forsent med TNT og DHL for i dag, og det er jo ikke alltid sendingene er framme til neste dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...