Gå til innhold

Omplassering av hund

Gjest litt lei meg nå, men...

Anbefalte innlegg

Gjest litt lei meg nå, men...
Skrevet

Har en hannhund på 3 år, som vi rett og slett ikke har tid til. Syns så synd på ham, for han er en alle tiders hund, snill og grei som dagen er lang, men litt vimsete.

Dette er en ren, populær rase.

Er det vanskelig å ommplassere hunder tro? Er det finn.no som er veien å gå?

Ønsker ikke å tjene noe på ham, men ønsker heller ikke gi ham bort, hvis vi tar litt for ham er det ialle fall noen som er intr i ham, ikke bare fordi han er gratis.

Trist er det, men jeg klarer ikke å kombinere to barn med idrettskjøring, cuper i helgene, lekse og å ha tid til hunden, da er det bedre at han kommer til noen som har tid til ham...

Skrevet

Ville brukt kontakter innen hundemiljøet/oppdrettere/utstillere eller andre seriøse hundefolk for å få omplassert han slik at en har en viss siling av de som er interessert.

Skrevet

Vet om noen som averterte hunden sin under gies bort på finn.no og den fikk det kjempefint der den kom. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...