Gjest sari Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvor får jeg kjøpt en god og skikkelig stødig sports-BH i størrelse 85C - og hva koster den sånn cirka? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg elsker mine to nye fra Champion, de kostet 350,- og 400,-. De var de eneste jeg fant som passet skikkelig (75D-75E) og som hadde delte cuper. Triumph har en som Babette her inne skryter veldig av, men den passet ikke mine pupper overhode! Dessuten kaller ikke jeg det sports-bh når selve cupen består av ett tynt lag med stoff, da støtter det jo ikek noe om selve puppen! 0 Siter
Gjest sari Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg elsker mine to nye fra Champion, de kostet 350,- og 400,-. De var de eneste jeg fant som passet skikkelig (75D-75E) og som hadde delte cuper. Triumph har en som Babette her inne skryter veldig av, men den passet ikke mine pupper overhode! Dessuten kaller ikke jeg det sports-bh når selve cupen består av ett tynt lag med stoff, da støtter det jo ikek noe om selve puppen! Hvilke butikker fører disse? Vanlige kjedebutikker a la Lindex, sportsbutikker, eller må jeg kanskje på en undertøysbutikk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvilke butikker fører disse? Vanlige kjedebutikker a la Lindex, sportsbutikker, eller må jeg kanskje på en undertøysbutikk? Jeg kjøpte mine på Intersport. Prøvde meg på G-sport, Sport1 og MX Sport, men de hadde bare små størrelser som lignet på solliv. Holdt på å gå amok på Intersport da jeg fant flere som passe, men klarte å styre meg og kjøpte bare to. ) 0 Siter
Gjest sari Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg kjøpte mine på Intersport. Prøvde meg på G-sport, Sport1 og MX Sport, men de hadde bare små størrelser som lignet på solliv. Holdt på å gå amok på Intersport da jeg fant flere som passe, men klarte å styre meg og kjøpte bare to. ) Tusen takk - da blir det Intersport i morra ) 0 Siter
Piraye Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Swegmark fra Lindex. Ble kåret til best i test for noen år tilbake. Liker disse, men jeg har små pupper da så aner ikke hvordan de er for store pupper. Billige er de også, husker ikke i farta, men 150-200 tror jeg. 0 Siter
Gjest sari Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Swegmark fra Lindex. Ble kåret til best i test for noen år tilbake. Liker disse, men jeg har små pupper da så aner ikke hvordan de er for store pupper. Billige er de også, husker ikke i farta, men 150-200 tror jeg. Takk, skal stikke innom Lindex i morra og se ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Swegmark fra Lindex. Ble kåret til best i test for noen år tilbake. Liker disse, men jeg har små pupper da så aner ikke hvordan de er for store pupper. Billige er de også, husker ikke i farta, men 150-200 tror jeg. De er så sykt svære i størrelsen at jeg ikke finner noen som passer meg. Swegmarks er rett og slett ikke jsuterbare nok over skuldrene for meg. 0 Siter
lonelyP Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Kjøpte en nike fit dry sports bh for et års tid siden. Den er jeg kjempe fornøyd med. Husker ikke hvor mye jeg ga for den, 300 kanskje? Kjøpt på sportsforretning. 0 Siter
Gjest babbia Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 http://www.underverker.no/TESTVINNER+sports-bh+fra+Shock+Absorber.b7zFA-xfZ0B-hTN9OCT-tRJ6lVBt6705hRfQ2X.ips 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 http://www.underverker.no/TESTVINNER+sports-bh+fra+Shock+Absorber.b7zFA-xfZ0B-hTN9OCT-tRJ6lVBt6705hRfQ2X.ips Den typen bh'er gir alt for stor belastning på nakken hos meg som bruker D-E-cup og er helt ubrukelige, men for A-B (og muligens C?)-cup er det sikkert ypperlige. 0 Siter
Gjest babbia Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Den typen bh'er gir alt for stor belastning på nakken hos meg som bruker D-E-cup og er helt ubrukelige, men for A-B (og muligens C?)-cup er det sikkert ypperlige. jeg har selv D-E cup, og for meg er den ypperlig. beste jeg har prøvd. Skal bestille meg en til. Jeg bruker 75 DD-E, eller 80 D, men i akkurat den bruker jeg 80 D, siden de ikke har E, noe jeg gjør i mange bh'er forsåvidt. Skjønner ikke åssen du kan få vondt i nakken, den er så bra 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 jeg har selv D-E cup, og for meg er den ypperlig. beste jeg har prøvd. Skal bestille meg en til. Jeg bruker 75 DD-E, eller 80 D, men i akkurat den bruker jeg 80 D, siden de ikke har E, noe jeg gjør i mange bh'er forsåvidt. Skjønner ikke åssen du kan få vondt i nakken, den er så bra Bh'er som er for smale over skuldrene gir for mye vekt over nakken på meg og det funker ikke. Jeg må ha den typen som ser ut som en vanlig bh rett og slett. 0 Siter
Gjest babbia Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Bh'er som er for smale over skuldrene gir for mye vekt over nakken på meg og det funker ikke. Jeg må ha den typen som ser ut som en vanlig bh rett og slett. Den er jo ikke smal over skuldrene den der. Er vel den som har bredest stropper av alt jeg har prøvd, og så krysses den bak ryggen (der er den jo smalere da) slik at stroppene holder alt på plass også, uten at de glir nedover langt skuldrene, slik andre sportsbh'er ofte har gjort hos meg. jeg har faktisk aldri vært bort i lignende bh, verken sports eller vanlig, så skjønner ikke hvordan du kan ha prøvd lignende... Kanskje bildet bare lurer deg litt eller noe? Den gir kjempebra støtte, og anbefales på det sterkeste nemlig Ikke klemmer den inn puppene så de får røde merker og forsvinner heller, som andre sports bh'er har gjort for meg før. Føler meg tjukk og flatbrøsta i andre sports bh'er, D-cupen min blir en B, og resten av meg er jo like stor. Nei huff... shock absorber er tingen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Den er jo ikke smal over skuldrene den der. Er vel den som har bredest stropper av alt jeg har prøvd, og så krysses den bak ryggen (der er den jo smalere da) slik at stroppene holder alt på plass også, uten at de glir nedover langt skuldrene, slik andre sportsbh'er ofte har gjort hos meg. jeg har faktisk aldri vært bort i lignende bh, verken sports eller vanlig, så skjønner ikke hvordan du kan ha prøvd lignende... Kanskje bildet bare lurer deg litt eller noe? Den gir kjempebra støtte, og anbefales på det sterkeste nemlig Ikke klemmer den inn puppene så de får røde merker og forsvinner heller, som andre sports bh'er har gjort for meg før. Føler meg tjukk og flatbrøsta i andre sports bh'er, D-cupen min blir en B, og resten av meg er jo like stor. Nei huff... shock absorber er tingen. Jeg mente ikke smal i den forstand, men smal i den betydning at den går veldig nære halsen, jeg trenger stropper som går lengre ut på skuldrene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Den er jo ikke smal over skuldrene den der. Er vel den som har bredest stropper av alt jeg har prøvd, og så krysses den bak ryggen (der er den jo smalere da) slik at stroppene holder alt på plass også, uten at de glir nedover langt skuldrene, slik andre sportsbh'er ofte har gjort hos meg. jeg har faktisk aldri vært bort i lignende bh, verken sports eller vanlig, så skjønner ikke hvordan du kan ha prøvd lignende... Kanskje bildet bare lurer deg litt eller noe? Den gir kjempebra støtte, og anbefales på det sterkeste nemlig Ikke klemmer den inn puppene så de får røde merker og forsvinner heller, som andre sports bh'er har gjort for meg før. Føler meg tjukk og flatbrøsta i andre sports bh'er, D-cupen min blir en B, og resten av meg er jo like stor. Nei huff... shock absorber er tingen. ''og så krysses den bak ryggen (der er den jo smalere da)'' Det er akkurat det som er feilen for meg! ) For da legges vekten inn mot halsen og nakken istedet for ut på skuldrene. I alle fall på meg. ) 0 Siter
Gjest babbia Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg mente ikke smal i den forstand, men smal i den betydning at den går veldig nære halsen, jeg trenger stropper som går lengre ut på skuldrene. ok, forstår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.