Gå til innhold

spørsmål ang etter mandeloperasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må ha noen hos deg når du kommer hjem etter operasjonen. Hos oss skriver vi ikke ut pasienter samme dag etter mandeloperasjon, hvis de ikke har noen hos seg første natten etterpå.

faren min har tatt fri på Onsdag,Torsdag og Fredag for og være her med meg. men det jeg lurte på var når jeg kunne få besøk av mennesker utenfor fam.

Gjest sykehusansatt

faren min har tatt fri på Onsdag,Torsdag og Fredag for og være her med meg. men det jeg lurte på var når jeg kunne få besøk av mennesker utenfor fam.

Det er ikke noen spesielle regler for sånt. Du skal passe på å ta det med ro i starten og ikke anstrenge deg for mye. Men du kan gjerne ha besøk :)

Det er ingen regler for det, faktisk vil legene aller helst at det er noen sammen med deg den første natten med tanke på blødningsfare. Dere trenger jo ikke akkurat "drøvelkysse" den første tiden, men at dama er på besøk tåler du så absolutt. :o) Men du trenger ikke henge rundt på overfylte kjøpesentra i timesvis de første dagene da.

Annonse

Jeg lå hos søstra mi første natten, utpå ettermidagen dagen etter dro jeg hjem og syntes det var vidunderlig å være helt i fred. Om noen skulle kommet og bosatt seg hos meg de første dagene (bortsett fra kjæresten da!) så hadde jeg blitt gal tror jeg. :o)

jancka1365381087

Jeg oppererte mandlene for noen år siden. Jeg lå hjemme hos mora mi den første natta, veldig glad for det for jeg var ganske tufs syns jeg selv. Dag nr. to kom kjæresten min, ikke mye jeg orket og prate og sånt, men syns det bare var hyggelig at han var der.

Bare husk at du ikke annstrenger deg for mye, men å ha selskap av noen er jo bare hyggelig ;)

Lykke til, jeg fikk et nytt liv etter jeg fjærnet mandlene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...