Gå til innhold

Simkortet ikke registrert

Anbefalte innlegg

Gjest Netcom-kunde
Skrevet

Jeg har ikke betalt telefonregningen min i tide, og har derfor fått varsel fra NetCom om at nummeret blir sperret dersom purringen ikke betales innen en viss tid. Jeg har ikke fått betalt dette. Nå får jeg "Nummeret du ringer, er ikke i bruk" når jeg prøver å ringe til mobilnummeret mitt fra hustelefonen. Betyr det at nummeret mitt er sperret for alltid? Hva hvis jeg betaler regningen en av de følgende dagene? Blir nummeret åpnet igjen da, eller må jeg skaffe meg et nytt mobilnummer?

Skrevet

Dersom du betaler regningen og kontakter kundeservice så vil de åpne nummeret ditt igjen. Et telefonnummer skal være inaktivt i over 6 mnd før de kan videreføre dette til noen andre.

I de fleste tilfeller kan du få åpnet nummeret ditt igjen like etter at du har betalt regningen, ved å fakse inn kopi av betalt faktura.

Skrevet

Nummeret blir åpnet igjen når betalingen din blir rgistrert hos NetCom.

Gjest Shira :o)
Skrevet

De åpner det igjen. Vil du ha fortgang i det, så faks inn kvitteringen på at du har betalt.

Skrevet

Ikkeno problem å åpne det igjen.

Men tror de fleste operatører tar betalt for å åpne sperrede simkort.

Skrevet

Betal med det samme. Det vil enten åpnes automatisk igjen, eller du får ringe Netcom når regningen er betalt. Uansett må du nok regne med et gebyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...