Gjest Netcom-kunde Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg har ikke betalt telefonregningen min i tide, og har derfor fått varsel fra NetCom om at nummeret blir sperret dersom purringen ikke betales innen en viss tid. Jeg har ikke fått betalt dette. Nå får jeg "Nummeret du ringer, er ikke i bruk" når jeg prøver å ringe til mobilnummeret mitt fra hustelefonen. Betyr det at nummeret mitt er sperret for alltid? Hva hvis jeg betaler regningen en av de følgende dagene? Blir nummeret åpnet igjen da, eller må jeg skaffe meg et nytt mobilnummer? 0 Siter
Nellie Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Dersom du betaler regningen og kontakter kundeservice så vil de åpne nummeret ditt igjen. Et telefonnummer skal være inaktivt i over 6 mnd før de kan videreføre dette til noen andre. I de fleste tilfeller kan du få åpnet nummeret ditt igjen like etter at du har betalt regningen, ved å fakse inn kopi av betalt faktura. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Nummeret blir åpnet igjen når betalingen din blir rgistrert hos NetCom. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 De åpner det igjen. Vil du ha fortgang i det, så faks inn kvitteringen på at du har betalt. 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ikkeno problem å åpne det igjen. Men tror de fleste operatører tar betalt for å åpne sperrede simkort. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Betal med det samme. Det vil enten åpnes automatisk igjen, eller du får ringe Netcom når regningen er betalt. Uansett må du nok regne med et gebyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.