Gjest skriver.masse.nå Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei! Går det an å ha ulik header for hvert 'kapittel' når det er i samme dokument? Jeg får bara til at det er lik header og footer i hele dokumentet, også på førstesiden. Så jeg lager føsrtesiden som eget dok., men det er upraktisk å ikke ha alle kapitlene i samme manus. (bl.a. mht innholdsfotegnelse). Noen som har jobbet med slike ting her? Takk... 0 Siter
laban Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Du finner dette i Words hjelpefunksjon. Under "Sette inn topptekster og bunntekster" er det et eget punkt som handler om egen topp- eller bunntekst for forsiden. 0 Siter
Gjest skriver.masse.nå Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Du finner dette i Words hjelpefunksjon. Under "Sette inn topptekster og bunntekster" er det et eget punkt som handler om egen topp- eller bunntekst for forsiden. Takk - jeg skal prøve det 0 Siter
Gjest skriver.masse.nå Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Du finner dette i Words hjelpefunksjon. Under "Sette inn topptekster og bunntekster" er det et eget punkt som handler om egen topp- eller bunntekst for forsiden. Ååå, det er så herlig å lære noe nytt og nyttig! Jeg fikk til det med kapitler, dette blir supert, tusen takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.