Gå til innhold

Bihule-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt bihuleaktig vondt på den ene siden av pannen/nesa et par dager, og i dag våknet jeg med DET hovne øyenlokket, altså bare på det ene øyet.

Så nå lurer jeg på om det er sti på øyet eller om hovent øyenlokk kan være en av symptomene på bihulebetennelse.

Noen som vet det?

Skrevet

Jeg har aldri opplevd hovent øye pga bihulebetennelse. Vil anta det er en sti som har kommet i tillegg.

Skrevet

prøv å rense opp med saltvannsdråper. jeg opplevde noe lignende i fjor. da hjalp det å pøse på med saltvann. vet ikke om det hjelper for deg, men det er kanskje verdt et forsøk. jeg brukte miwana, som du får kjøpt på apoteket.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd hovent øye pga bihulebetennelse. Vil anta det er en sti som har kommet i tillegg.

Takk for svar, begge to. Nå gjør jeg i grunnen begge deler, for det er litt bihulebetennelse (vært hos legen) og han forelso saltvann, han også, men jeg hadde også en sti i tillegg. Så mot det fikk jeg antibiotiske øyendråper. Moralen er at man ikke må gni seg for mye i øynene SELV OM man klør og nyser og har såre bihuler .... og lange negler.

:(

Skrevet

Takk for svar, begge to. Nå gjør jeg i grunnen begge deler, for det er litt bihulebetennelse (vært hos legen) og han forelso saltvann, han også, men jeg hadde også en sti i tillegg. Så mot det fikk jeg antibiotiske øyendråper. Moralen er at man ikke må gni seg for mye i øynene SELV OM man klør og nyser og har såre bihuler .... og lange negler.

:(

Stakar, får tro du blir bedre fort. Sender en trøsteklem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...