Gå til innhold

23 år og sliten!

Anbefalte innlegg

- vilikkeværeslitenmer!

Hei! Jeg er en jente på 23 år som studerer og jobber ved siden av. De siste 2 årene har jeg vært plaget av sterke smerter i nakke og rygg. Og det siste halve året har jeg i tillegg hatt ømme ledd og muskler i hele kroppen. Jeg må veldig ofte "knekke" opp nakke og rygg for å kunne bevege meg og puste bedre. Jeg trenger ca 10 timer søvn for å klare morgendagen. Jeg er så sliten! Jeg har vært hos fastlegen min flere ganger, og hun har sjekket meg for ulike former for revmatisme og bektherev. Ingen prøver viser noen ting. Eneste er jernmangel, men jeg tar tilskudd. Legen min har nå anbefalt meg å ta en Voltaren hver kveld for å døyve smertene. Jeg har ikke lyst til å leve på smertestillende, det hjelper uansett bare et par timer om gangen. Jeg føler at hun nesten ikke tror på meg... Ellers er jeg så aktiv som jeg kan, og sykler eller går overalt. Jeg har forøvrig en godt, grønt og variert kosthold.

Finnes det noen gode råd mot muskel/leddplager og fullstendig "slitenhet"? På forhånd takk!

Mvh Jente 23 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285271-23-%C3%A5r-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...