mariaflyfly Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 ''Hormonspiral orker jeg ikke tanken på å få trøkt opp.'' Legen min fikk det ikke til, men det skyltes skjedeveggfremfall hos meg. Gynekologen på sykehuset smatt den inn på noen sekunder uten at jeg kjente noe som helst. Anbefales på det absolutt varmeste! Ain't gonna happen! *grøsse* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg sluttet vinteren 93/94, men jeg likte aldri p-piller. Så brukte vi kalenderen et par år helt til jeg telte feil, og Jentungen var et faktum... Telte feil?? Jeg trodde du var flinkere med tall enn som så! 0 Siter
annegunn Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Telte feil?? Jeg trodde du var flinkere med tall enn som så! Det gikk vel litt fort da, mulig det hadde noe med settingen å gjøre :-) 0 Siter
Speak Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Bruker hormonspiral. Fornøyd. Blødde masse i starten, men nå blør jeg ikke mer i det hele tatt. I værste fall litt rødlig utflod. Supert. 0 Siter
Gjest hemmelig signatur Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Ingenting. Vi skal ikke ha flere barn, så han bruker kondom. Jeg vil ikke bruke noe annet i tilfelle det er med på å gi økt migrene (som jeg har ofte). 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Ja, sånn kan det gå! ;-) Hvis jeg ikke husker helt feil, sluttet jeg i 1995.... Og jeg brukte trionetta i -96.. *mimre* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hormonspiral, merker ingen bivirkninger bortsett fra manglende mens, og det er jo en hyggelig bivirkning :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.