Gjest babbaja Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg vurderer å søke meg jobb i et vaskefirma. Der en kjører, man er to og to sammen, og vasker hus. For et års tid, til jeg begynner på skole neste år. Lurer på om det er veldig hardt eller om man klarer seg greit, at en ikke blir helt utslitt... Noen som har arbeidet i et slik firma? 0 Siter
Gjest ohoho Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Venninna mi slet seg skikkelig ut på dette, og fikk masse oppdrag som hun ikke hadde råd å takke nei til 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Det er sikkert tungt fysisk, men om frimaet er seriøst har de sikkert mye bra utstyr å hjelpe seg med som letter jobben betraktelig. Søk i vei! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg er enig med Lillemus. Det er husvasken (rundvask) som sliter mest. Som regel er det vel egne avdelinger for dette? Iallefall der jeg jobbet (et kjent firma). Men i dag har man moderne utstyr til også denne husvasken. Det er mindre slitasje enn det har vært før. Så sleng inn en søknad, er mitt råd. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Om det er godt betalt, for begrenset tid, og du er ung og sprek - hvorfor ikke? Slitsomt er det nok - men det klarer du ). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.