Bookworm Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hei til dere som går på attføring og har barn. Kommer barnetillegget på hver utbetaling, altså hver 14. dag, eller blir det utbetalt én gang i måneden? Jeg har fått "lønnsslippen" min i dag, og der står det ingenting om barnetillegget...(eller er dette "bakt inn" i summen jeg får utbetalt? 0 Siter
Gjest godt svar Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg mener jeg fikk det en gang i måneden, og det var ikke bakt inn i attføringen tror jeg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 Jeg mener jeg fikk det en gang i måneden, og det var ikke bakt inn i attføringen tror jeg. Takk for svar. Dette er første utbetaling jeg får skjønner du, så jeg er litt usikker:-) Får vente til neste utbetaling og se om det er noe med da, ellers får jeg kontakte NAV. 0 Siter
Gjest godt nok:o) Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Takk for svar. Dette er første utbetaling jeg får skjønner du, så jeg er litt usikker:-) Får vente til neste utbetaling og se om det er noe med da, ellers får jeg kontakte NAV. Lurt å følge med i hvert fall. Det er ikke alltid slikt kommer i gang slik det skal med det samme. Men det blir jo i tilfelle etterbetalt. Så lenge du følger med er det ikke så farlig. 0 Siter
zellica Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Takk for svar. Dette er første utbetaling jeg får skjønner du, så jeg er litt usikker:-) Får vente til neste utbetaling og se om det er noe med da, ellers får jeg kontakte NAV. Hos meg er det bakt inn i dagssummen. Da jeg fikk vedtaksbrevet så jeg at barnetilleggene var lagt sammen med dagsatsen,og da fikk jeg den riktige summen. Derimot fikk jeg brev fra NAV i dag om at reisepengene kunne bli utbetalt en gang pr mnd. Du kan jo sjekke selv. Satsen er jo 66% av inntektegrunnlaget ditt. Så ganger du opp med antall dager du har sendt meldekort for. Da vil du finne ut om barnetillegget er med. Du skal ha fått vedtaksbrev hvor alle disse opplysningene står forklart. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Hos meg er det bakt inn i dagssummen. Da jeg fikk vedtaksbrevet så jeg at barnetilleggene var lagt sammen med dagsatsen,og da fikk jeg den riktige summen. Derimot fikk jeg brev fra NAV i dag om at reisepengene kunne bli utbetalt en gang pr mnd. Du kan jo sjekke selv. Satsen er jo 66% av inntektegrunnlaget ditt. Så ganger du opp med antall dager du har sendt meldekort for. Da vil du finne ut om barnetillegget er med. Du skal ha fått vedtaksbrev hvor alle disse opplysningene står forklart. Takk for svar:-) Ja jeg har fått et vedtaksbrev, der var dagsatsen skrevet opp, og barnetillegg sto for seg på egen linje. Nettopp derfor jeg lurte på om dette var bakt sammen, eller om tillegget kom som egen post. Men jeg skal finne frem kalkulatoren, og finne ut hvordan det egentlig ligger an:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.