Gjest Norsk Film Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 http://www.filmfeber.no/tatt-av-kvinnen-kino.534929-78369.html Gå å se filmen! Den var kjempefin! :-) Jeg satt og lo så jeg nesten hylte enkelte ganger. Ikke ofte norske filmer blir en knallsuksess men denne tror jeg klarer det. Har du sett den? Hva synes du? Jeg koste meg under hele filmen og det er ikke ofte jeg gjør. ;-) 0 Siter
flowy Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ja, jeg har sett den og ble ikke så veldig begeistret. Den var litt for spesiell for min smak. Skjønte ikke hva alle lo så fælt av. Det var jo bare teit. hehe :-) 0 Siter
Gjest Norsk Film Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ja, jeg har sett den og ble ikke så veldig begeistret. Den var litt for spesiell for min smak. Skjønte ikke hva alle lo så fælt av. Det var jo bare teit. hehe :-) Hm.. ikke for å være frekk men er du veldig ung? for filmen er kanskje mer for de som har opplevd det å bli samboere..man kjenner seg igjen i mange ting..de har selvfølgelig satt det veldig på spissen noe som gjør at det blir morsomt! ;-) 0 Siter
flowy Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hm.. ikke for å være frekk men er du veldig ung? for filmen er kanskje mer for de som har opplevd det å bli samboere..man kjenner seg igjen i mange ting..de har selvfølgelig satt det veldig på spissen noe som gjør at det blir morsomt! ;-) Jeg er 27 år og har vært samboer i flere år. Kjente meg igjen i mye, men hun dama var jo bare helt skrudd. Tror det var litt for urealistisk og litt for mye satt på spissen etter min smak. Men vet at mange liker den filmen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Så den nå i kveld. Til tider morsom i gjenkjennende scener. Men akk så laaaangdryg og kjedelig innimellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.