Gjest Morsk Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Virkelig nostaligisk opptak. Hva man enn måtte mene om Myrdal...å behandle den røde horde kunne han. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ja, nå ble du nostalgisk, tenker jeg. Det er du antakelig temmelig aleine om. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Du er bare kvalm. Å gjøre en rødsprengt kvalm er vel bare et kompliment. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ja, nå ble du nostalgisk, tenker jeg. Det er du antakelig temmelig aleine om. Ser ikke slik ut. Videoen har fått god karakter av seerne. Det er nok heller du som bør utvikle bedre smak. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Å gjøre en rødsprengt kvalm er vel bare et kompliment. For å si det sånn - jeg har vel aldri vært i nærheten av å stemme rødt. Så man trenger ikke det for å ta avstand fra den slags pakk som du la ut link til. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 For å si det sånn - jeg har vel aldri vært i nærheten av å stemme rødt. Så man trenger ikke det for å ta avstand fra den slags pakk som du la ut link til. Vel..at pakk jager pakk er vel i grunn og bunn ingen stor katastrofe. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Haha, for en gjeng patetiske tullinger. Norsk white-trash i fri dresur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.