Gå til innhold

Bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Har vært forkjølet i snart 10 dager, og har nå tykt gulgrønt snørr (med enkelte brune innslag) som jeg sliter fælt med å få ut av nese og svelg. Luktesansen er nok en gang nok en gang sterkt redusert. Jeg har ikke vondt bak øynene der "hoved"-bihulene ligger, men kjennes som at det er masse luftlommer rundt om i hodet som trykker og gjør vondt. Kan dette være en bihulebetennelse, og er det i såfall nødvendig med antibiotika etter en viss tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285307-bihulebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig at det er bihulebetennelse. Det pleier å gjøre svært vondt - spesielt om du bøyer deg fram og nedover med hodet. Da trykker det på.

Fikk bare lyst til å gi deg et tips. Fenumax selges på helsekost og har reddet meg fra mitt bihuleproblem. Det er laget av urter - timian og bukkehorn frø. Disse urtene er også kjent fra gammelt av for å virke godt mot bihuler og tett nese.

Jeg pleier å ta disse med en gang jeg merker at jeg får vondt i bihulene og har ikke hatt min årlige antibiotika kur på mange år. Trenger heller ikke lenger å bruke nesespray.

Hvis jeg har vært tett lenge så må jeg kanskje bruke både nesespray og Fenumax noen dager for å bli god igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285307-bihulebetennelse/#findComment-2290998
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...