Gå til innhold

Min mamma på 60 trenger en mann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg har tenkt å gjøre noe med det! Hun er ei flott dame, som er så snill og god og bruker så mye av sin tid og omtanke til å være god mot andre...nå syns jeg det er på tide at hun finner seg en kjærste. Lenge siden hun ble skilt.

Hva er det beste jeg kan gjøre? Skrive en kontaktannonse, der jeg er den som mottar brev og siler ut? Presse henne inn på en eller annen dating-nettside?

Noen tips? Hun ER klar for kjærste, men får bare aldri fingern ut!! Grrr....

Skrevet

Hun får melde seg inn i et kor eller en bridgeklubb eller en treningsklubb eller lignende.

Bare ikke strikkeklubb eller broderiklubb;-)

Skrevet

Hun får melde seg inn i et kor eller en bridgeklubb eller en treningsklubb eller lignende.

Bare ikke strikkeklubb eller broderiklubb;-)

Godt forslag...min pappa fant sin nye kjærste i et kor :) (det dumme er bare at min mor ikke synger særlig bra, kan man si...ehm...)

Men skal tenke på om det kan være andre lure fritidsaktiviteter hun kunne blitt med på...

Skrevet

Og du er sikker på at din mor VIL ha en mann? At det kanskje er på tide i dine øyne, er én ting, men det kan hende hun har det veldig fint i den situasjonen hun er i nå... Jeg tror nemlig det, at hvis din mor hadde villet ha en mann, så hadde hun klart å finne en på egen hånd, men siden hun ikke har det, så er det slett ikke sikkert at viljen er der...

Skrevet

Og du er sikker på at din mor VIL ha en mann? At det kanskje er på tide i dine øyne, er én ting, men det kan hende hun har det veldig fint i den situasjonen hun er i nå... Jeg tror nemlig det, at hvis din mor hadde villet ha en mann, så hadde hun klart å finne en på egen hånd, men siden hun ikke har det, så er det slett ikke sikkert at viljen er der...

Joa, jeg er 110% sikker på at hun VIL - men at hun ikke finner tiden til det, f.eks nettdating...ting tar tid, og hun er veldig aktiv sosialt...så joda,heelt sikker :) (har snakket masse med henne om det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...