Gå til innhold

Stress-hvor lenge tåler en det?

Anbefalte innlegg

Gjest Hoppestikken
Skrevet

Om dagen stresser veldig mye. Det er veldig mange baller i luften for tiden. Hvor mye stress tåler en før kroppen får en knekk?

Skrevet

Det er helt individuelt. Men før eller siden sier det stopp for alle.

Gjest stress med måte
Skrevet

Det er sikkert veldig individuelt. Pass på å ta fem minutter i stillhet, eks på toalettet uten avis og mobil mm, for å lytte på stillheten. Pass på å sov. Spis sunt og bra, så vil du tåle det en stund.

Skrevet

Jeg tåler mye - avhengig av type stress. Så lenge jeg sover godt de timene jeg har tid til det, og passer på å spise bra så går det bra!

Gjest Hoppestikken
Skrevet

Takk til alle som svarte meg. Jeg prøver å sove det jeg kan og spise mat. Jeg skal få stresset meg litt mindre ned.

Gjest Hoppestikken
Skrevet

Takk til alle som svarte meg. Jeg prøver å sove det jeg kan og spise mat. Jeg skal få stresset meg litt mindre ned.

Skrevet

Det er helt individuelt hvor mye en tåler, men den største feilen folk gjør er å ikke lytte til eller overse kroppens signaler. De aller fleste vil få fysiske eller psykiske forvarsler før de møter veggen.

Gjest Hoppestikken
Skrevet

Det er helt individuelt hvor mye en tåler, men den største feilen folk gjør er å ikke lytte til eller overse kroppens signaler. De aller fleste vil få fysiske eller psykiske forvarsler før de møter veggen.

Takk for at du svarte meg. Det går bedre nå med alt stresset jeg har vært igjennom. Knekken har ikke kommet enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...