Gå til innhold

single

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenosign

Noen som har erfaringer med å gå inn i et nytt forhold når man er helt ferdig med tidligere parter, men likevel føler man trenger litt mer tid for seg selv til å "puste"...

Men så dukker HAN opp, og man faller hodestups...

Vel, det jeg vil fram til da, er at selv om man egentlig burde vært litt mer alene før man gikk inn i et nytt forhold likevel skal satse når det tross alt sier Pang!

Jeg har jo heller ikke tenkt å gifte meg neste helg heller, om du skjønner.

Tar det hele med ro og tar ting som det faller seg, vi er begge enig i at det bare er tull å stresse i et helt nytt forhold. Men jeg er redd for at jeg om feks. 2 mnd eller no kan få en følelse av at jeg trenger å være single litt til, ikke for å møte andre, men for rett og slett bare være alene litt...

jeg vil jo ikke såre han heller. Som sagt er alt flott nå, så jeg vet jo ikke om det skjer, men tanken har slått meg sånn helt realistisk sett...

noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285352-single/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har du vært singel da? Det er selvsagt helt individuelt hvor lang tid det tar før man er klar til å begynne på noe nytt, men det er alikevel forskjell på om du ble singel for en mnd siden eller om det er to år siden.

Selv var jeg kjapt ute og datet egentlig, men følte ikke at det var på tide å involvere meg med en ny før det hadde gått omtrent halvannet år etter at jeg flyttet ut, nesten to år etter at bruddet var et faktum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285352-single/#findComment-2291241
Del på andre sider

Har vært slik jeg også... når det har blitt slutt sier jeg til meg selv at nå skal jeg være singel lenge.... Men det lengste "fri" perioden min har vært 1 mnd....

Nå er jeg singel igjen og har igjen bestemt meg for å styre unna mannfolk for ei stund.... Håper det går denne gangen.

Tror og vet innerst inne at det er viktig å ikke hoppe rett inn i et nytt forhold... tror en skal ta seg tid til å bearbeide og lære av bruddet, selv om en ferdig med typen...

Men selvfølgelig møter du mannen med stor M - så er det jo ikke lett. Men kan du ikke snakke litt med han om tankene dine, og at dere tar det veldig sakte....

Lykke til med den kjærligheten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285352-single/#findComment-2291596
Del på andre sider

Har vært slik jeg også... når det har blitt slutt sier jeg til meg selv at nå skal jeg være singel lenge.... Men det lengste "fri" perioden min har vært 1 mnd....

Nå er jeg singel igjen og har igjen bestemt meg for å styre unna mannfolk for ei stund.... Håper det går denne gangen.

Tror og vet innerst inne at det er viktig å ikke hoppe rett inn i et nytt forhold... tror en skal ta seg tid til å bearbeide og lære av bruddet, selv om en ferdig med typen...

Men selvfølgelig møter du mannen med stor M - så er det jo ikke lett. Men kan du ikke snakke litt med han om tankene dine, og at dere tar det veldig sakte....

Lykke til med den kjærligheten

ble separert i mars, så vært singel nå i et halvt år...tror du folk syns det virker litt spesielt om jeg nå blir sammen med en ny, kanskej de tenker at jeg ikke klarer være alene?? Ikke det at det betyr jo egentilg ikke noe hva andre tror men...uff...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285352-single/#findComment-2291927
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...