Gå til innhold

Bortkasta penger eller??

Anbefalte innlegg

Gjest bilmonsteret.
Skrevet

Kjøpte en bil hos forhandler for snart et år siden. Jeg har et år garanti for bilen. Bilen er en 2000mod toyota og jeg har ikke hatt noe særlig problemer med den utenom vindusviskere som plutselig ikke ville virke mer og en varsellampe som begynte p lyse- dette fikk jeg på garantien.

Nå er det altså snart et år siden jeg kjøpte kjerra og tenkte å levere kjerra inn på et års-service. Sjekka opp hos NAF for å se hvor mye de skulle ta for å ta garantitest på bilen- 1800kr. Om NAF finner store feil er jo dette gode penger brukt, men om ingenting er galt så vil jeg sett på det som å kaste bort disse pengene...

Litt av et dilemma dette.

Hva ville dols befolkning ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest roper høyt og kjører fort
Skrevet

Jeg ville tatt testen. 1800 kronestykker er lite penger i bilverdenen.

Skrevet

Jeg synes ikke det er bortkastet penger uansett, fordi det sier hvor mye du kan stole på bilen. Finner de ikke noe galt så betyr jo det at du fullt ut kan stole på bilen, i den grad du kan stole på en bil da. Men muligheten for at det skjer noe galt er jo mye mindre.

1.800 er heller ikke så veldig mye penger tross alt.

Jeg skrur alt på bilene våre selv, så jeg tar sjeldent slike tester, fordi jeg vet tilstanden på dem, men jeg anbefaler absolutt andre å ta slike tester når de ikke kan noe om bil.

Skrevet

Jeg ville gjort det. Det ville for meg vært en "billig forsikring". Men det er meg :-)

Skrevet

Jeg ville gjort det. Utfra hvor mye en bil koster i året er 1800 kr ikke mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...