Gå til innhold

forvirra....

Gjest tadet som det kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil andre synes det er rart om man innleder et forhold etter at man har vært separert i et halvt år, ingen barn. Min eks mann og jeg var totalt sammen i 8 år...Har nemlig møtt en ny som det sa Pang for, men tenker liksom litt sånn hva hvis osv...noen som har likngende erfaringer??

Skrevet

Kjør på!! Herlighet-du har bare deg seølv å tenke på og ingen andre å ta hensyn til:-)

Lykke til!!

Skrevet

Kjør på!! Herlighet-du har bare deg seølv å tenke på og ingen andre å ta hensyn til:-)

Lykke til!!

takk for det! det skal jeg gjøre.

eneste som jeg tenker på er om man kan om feks 2 mnd eller noe f¨å behov for å "puste" litt igjen, eller om man da har blitt så glad i vedkommende at om det funker ok så kjører man på videre...

og da mener jeg så klart "puste" iden forstand at man trenger mer tid alene, ikke for å møte andre...dette ble vel litt forvirrende...uff...har nemlig bare en eks...så ingen erfaring med å starte nytt forhold..

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Og at dette er vanskelig for deg, siden du ikke har hatt andre enn din eks.

Jeg har selv vært separert i et halvt år. Jeg har ikke møtt andre. Men jeg kan forstå at du er forvirret i en slik situasjon.

Det var en som sa til meg, at jeg ikke burde satse på å gå inn i et nytt forhold på en stund. Fordi jeg er sårbar etter bruddet.. Men det er meg.

Jeg har tenkt likedan som deg - hva om jeg faktisk møter en og der sier "pang!"? Et dillemma ville det kansje vært. Men jeg tror at jeg ville tenkt meg godt om - hva er det som gjør at det sier pang? Er det noe å satse på, eller er det for å få litt "trøst" osv. Vanskelig!

Vel, vi mennesker er forskjellige. Jeg ville ikke reagert, for det er ditt liv. Bare du som kan bestemme over dette. Men det er meg. Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...