Gjest ebay Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Siden forretningen jeg skal kjøpe noe av ikke aksepterer internasjonal paypal har vi bli enig om en bank-til-bank transaksjon. Jeg spurte vedkommende om kontonr. men fikk dette som svar: If you will be using this direct Bank-to-Bank transfer (wire transfer). Include the item number as a reference with your payment, please - this is very important! For this type of payment send $114.11 USD to: Advanced Ideas, Inc. 5314 Lindbergh Lane Bell, CA 90201 USA Bank of America Account number: xxxxxxxxxx Routing number: xxxxxxxxx SWIFT code is: xxxxxxxx Bank of America 7900 Melrose Avenue Los Angeles, CA 90048, USA Nå skjønner jeg fint lite igjen. Jeg hadde regnet med å bare få et kontonr, men dette ble hakke mer komplisert. SKjønner ikke helt hva jeg skal med alle disse andre kodene? 0 Siter
....AV Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Når du går inn på betalinger til utlandet i nettbanken din får du opp felt hvor du skal fylle inn flere av disse tallene. Prøv, så går det nok bra. Men husk å velge riktig valuta. Kjøper blir litt sur hvis du legger inn summen i norske kroner...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.