Gå til innhold

betaling på ebay igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden forretningen jeg skal kjøpe noe av ikke aksepterer internasjonal paypal har vi bli enig om en bank-til-bank transaksjon. Jeg spurte vedkommende om kontonr. men fikk dette som svar:

If you will be using this direct Bank-to-Bank transfer (wire transfer). Include the item number as a reference with your payment, please - this is very important!

For this type of payment send $114.11 USD to:

Advanced Ideas, Inc.

5314 Lindbergh Lane

Bell, CA 90201

USA

Bank of America

Account number: xxxxxxxxxx

Routing number: xxxxxxxxx

SWIFT code is: xxxxxxxx

Bank of America

7900 Melrose Avenue

Los Angeles, CA 90048, USA

Nå skjønner jeg fint lite igjen. Jeg hadde regnet med å bare få et kontonr, men dette ble hakke mer komplisert. SKjønner ikke helt hva jeg skal med alle disse andre kodene?

Skrevet

Når du går inn på betalinger til utlandet i nettbanken din får du opp felt hvor du skal fylle inn flere av disse tallene. Prøv, så går det nok bra. Men husk å velge riktig valuta. Kjøper blir litt sur hvis du legger inn summen i norske kroner......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...