Gå til innhold

Hva koster duplo i butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med barn her som nylig har kjøpt NY duplo.. Hva koster det for en kg - ?? Sånn ca.. Har lyst å legge inn bud på brukt duplo og lego på qxl men har skjønt at mange ikke helt vet prisen på slikt og da kan budene sikkert bli mye høyere enn prisen for NY vare.

Vet du prisen for lego pr kilo er det greit å vite svaret på det også.Takk på forhånd:)

Skrevet

Nå selges de vel ikke etter kilopris i butikkene akkurat... ;o)

Men dyrt er det, det er sikkert.

Skrevet

Jeg fant en boks med lego på europris. denkostet 149... dessverre sto det ikke vekt på den, men jeg tipper den var ca 1/2-1 kg.. det var bare løse legodeler...

Skrevet

En sånn eske som ser ut som en stor legokloss koster rundt 99,- de fleste steder - noen steder 149,-.

Skrevet

Det er flere større lekebutikker som selger lego og duplo i løsvekt, jo. :o)

Skrevet

Det er flere større lekebutikker som selger lego og duplo i løsvekt, jo. :o)

Jeg har sett en gang på lekebutikken på CitySyd i Trondheim og det var _svindyrt_! Da kunne man plukke deler i knøttsmpåposer til megapriser...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...