Gjest usikker på hvor mye Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Vi er en gjeng gamle klassekamerater fra mer enn 20 år tilbake som skal spleise på blomst til begravelsen til en fra klassen, som vi ikke har hatt kontakt med på mange år. Hvor mye er passende per pers? 100 kr? 0 Siter
Gjest interflora Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Kommer jo an på hvor mange dere er, og om dere skal ha en krans, eller en enklere bårebukett. Krans koster mellom 1500 og 2000 Båredeksorasjon litt over 1000 Bårebukett 500 og oppover http://www.interflora.no/ Trykk på begravelse/kondolanse, så ser du. La butikken sende den, så kommer den tidlig til kirken og blir lagt på på en fin måte. Og kortet blir lagt på riktig sted så de pårørende får det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Dere får bårebuketter fra en tusenlapp og oppover så det spørs hvor voldsomt dere vil det skal være da? 0 Siter
Tweak Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Jeg synes det høres passende ut. Dere tar bare kontakt med blomsterforhandleren, så lager de en bukett/oppsats som står i stil med resten av blomstene. Bårebukett og kranser synes jeg er for den nærmeste familien og nærmere bekjente, mens blomsteroppsatser passer fra ikke så nære bekjente, men som likevel vil gi en hilsen. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hvor mange er dere da? Jeg synes ikke dere bør spleise på noe som er så dyrt at det kan risikere å overgå blomstene fra avdødes nærmeste. Er dere fire fem stykker, kan 100 kr være passende per person, men er dere ti blir det for mye, synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.