Gjest Marianne_84 Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hei jeg er en jente på 23 sommere. Den det gjelder er 16 år gammel. For 2 uker siden tok jeg båten fra Nesodden til Oslo. Der satt jeg i nærheten av en gutt så var ufattelig pen. Vi fikk øyekontakt, sente blikk osv. Like før ankost fikk jeg diskret rekket han en lapp med mitt mobilnummer. Vi SMS et og samme dag tok vi fergen tilbake fra Oslo til Nesodden. Fikk en god snakk og han gjorde et godt inntrykk. Vi har siden snakket sammen hver dag og i kveld skal vi på date. Føler meg allerede så forelsket i han. Er det ikke merkelig å være det i en så mye yngre? Noen med erfaring der jenta er eldre enn gutten? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 7 års forskjell er ikke så mye når man er 26 og 33, og forskjellen vil stadig bli mindre, men når man er 16 og 23 er det enormt. De fleste utvikler seg svært mye i den perioden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 7 år er ikke all verden men jeg synes 7 år er mye når han er 16 og du 23. Jeg er rundt din alder og kunne aldri blitt interessert i en 16 åring. For meg er 16 åringer fortsatt barn. 0 Siter
Gjest hannalita Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 jeg synes som de andre her at i deres alder er forskjellen enorm. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Jeg har et vennepar der hun er 10 år eldre enn han. Men de er 23 og 33. De har det kjempefint sammen og aldersforskjellen er lite merkbar. I deres alder er 7 år ganske stor forskjell. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 7 år er ikke nødvendigvis så mye, men det når den ene parten er bare 16 år. Jeg er like gammel som deg, og ville neppe blitt sammen med en på 16 år, men du må gjøre som de selv føler for. Du vet selv best. 0 Siter
Gjest Prytz Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Det første jeg tenker på når jeg hører slike ting er at det må være noe alvorlig galt med den voksne som begir seg ut på noe sånt. Vi snakker om ett barn og en voksen her. Jeg hører ofte den voksne prøver å rettferdiggjøre dette med hvor voksen barnet er for sin alder, det gir meg en litt ekkel følelse og jeg lurer på hvor langt du ville gått, nedover. En ting er i allefall sikkert, hvis en voksen jente hadde begynt å date min sønn som snart er 16år ville det klikka for meg. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Det første jeg tenker på når jeg hører slike ting er at det må være noe alvorlig galt med den voksne som begir seg ut på noe sånt. Vi snakker om ett barn og en voksen her. Jeg hører ofte den voksne prøver å rettferdiggjøre dette med hvor voksen barnet er for sin alder, det gir meg en litt ekkel følelse og jeg lurer på hvor langt du ville gått, nedover. En ting er i allefall sikkert, hvis en voksen jente hadde begynt å date min sønn som snart er 16år ville det klikka for meg. Kjære vene, så dømmende du er, Prytz... I bygda eg vokste opp i var det helt vanlig at 12-14 år gamle jenter var sammen med 19-26 år gamle gutter. "Alle" visste at disse jentene ikke var jomfruer. Dette var i midten av 80-tallet. Hva om denne gutten oppfører seg litt eldre for sin alder, hun litt yngre enn sine 23? Han er dog også "lovlig" Så, Marianne_84. Kos deg. Kjenn luft under vingene, du. Beste hilsen 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Det første jeg tenker på når jeg hører slike ting er at det må være noe alvorlig galt med den voksne som begir seg ut på noe sånt. Vi snakker om ett barn og en voksen her. Jeg hører ofte den voksne prøver å rettferdiggjøre dette med hvor voksen barnet er for sin alder, det gir meg en litt ekkel følelse og jeg lurer på hvor langt du ville gått, nedover. En ting er i allefall sikkert, hvis en voksen jente hadde begynt å date min sønn som snart er 16år ville det klikka for meg. En 16-åring er ikke et barn. 0 Siter
ban1977 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 En 16-åring er ikke et barn. Jeg vil påstå de aller fleste 16årige gutter er barn til sinns. Kan ikke si noe om denne gutten det er snakk om så klart, men jeg syns det virker utrolig merkelig at en jente på 23år er sammen med en 16åring. Kall meg gjerne dømmende, men det er min mening og jeg ser jeg ikke er alene. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg vil påstå de aller fleste 16årige gutter er barn til sinns. Kan ikke si noe om denne gutten det er snakk om så klart, men jeg syns det virker utrolig merkelig at en jente på 23år er sammen med en 16åring. Kall meg gjerne dømmende, men det er min mening og jeg ser jeg ikke er alene. Jeg har ikke sagt noe annet, jeg synes også det er rart, men en 16-åring er faktisk over den seksuelle lavalder. 0 Siter
ban1977 Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg har ikke sagt noe annet, jeg synes også det er rart, men en 16-åring er faktisk over den seksuelle lavalder. LOL, var ikke det jeg tenkte på. 0 Siter
org Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Kjære vene, så dømmende du er, Prytz... I bygda eg vokste opp i var det helt vanlig at 12-14 år gamle jenter var sammen med 19-26 år gamle gutter. "Alle" visste at disse jentene ikke var jomfruer. Dette var i midten av 80-tallet. Hva om denne gutten oppfører seg litt eldre for sin alder, hun litt yngre enn sine 23? Han er dog også "lovlig" Så, Marianne_84. Kos deg. Kjenn luft under vingene, du. Beste hilsen Iiiiik - 12-åringer?! På den alderen lekte jeg med dukker enda! 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Iiiiik - 12-åringer?! På den alderen lekte jeg med dukker enda! Det stemmer dessverre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.