Gå til innhold

Vond hals

Gjest lengeeeeeeeeeeeeeeee

Anbefalte innlegg

Gjest lengeeeeeeeeeeeeeeee
Skrevet

Har i grunn hatt vondt i halsen en stund nå.

Det jeg lurer på er, hvor lenge går du med vondt i halsen før du eventuelt oppsøker lege for det?

Det er ikke kjempevondt, absolutt ikke. Mer sånn sår og litt vond. Ikke problem med å spise eller drikke noe. Var i veldig dårlig form 2 dager, da var jeg sengeliggende, dette er snart 4 uker siden. Ble i samme sleng skikkelig sylta, og den forkjølelsen varte i et par uker bortimot. Men det var da også jeg fikk vondt i halsen, først veldig vondt, men så ble den som det er nå. Jeg kjenner at det er sårt, men det er egentlig det. Etter de første dagene jeg var syk, så ble jeg jo fort i bedre almenn-tilstand, men litt redusert den første uka kan jeg tenke meg, men var såpass at jeg var på jobb da.

Halsen er fortsatt sår, nå ettter snart 4 uker, men ikke like sår hele tida. Føler av og til at NÅ er det på bedringens vei, men så kommer det igjen. Men allikevel ikke veldig vondt, men sårt og litt plagsomt. Er vel mest tankene som er plagsomt. Blir jo litt engstelig og tenker det værste når slikt ikke slipper taket igjen. Men tror nok innerst inne at det kun er et virus, og det kan jo ta tid?

Men altså, hvor lenge går du med slike plager før du kontakter legen?

For ordens skyld skal jeg til legen om 12 dager for kontroll ang. noe annet, så har jo tenkt å nevne det da. Trenger vel ikke å oppsøke legen før den tid?

Og om det er virus så kan jo det ta tid??

Skrevet

Hvis det ikke er fryktelig plagsomt (noe det tydeligvis ikke er) så hadde jeg ventet til legebesøket om 12 dager.

Skrevet

Det er nok bare et virus. Får du streptokokkinfeksjon i halsen blir du skikkelig dårlig. Jeg ville ventet til legebesøket om 12 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...